Joo eli 03 vm e60 530d bemari ei lähde käyntiin enää, ilmeisesti ajonesto päällä tai jotain. Auto ei siis reagoi yhtään mihinkään keskuslukitus ei toimi eikä myöskään virtoja löydy. Mitä tuolle keksisi? Sakkopaikalle jäi vielä kaiken lisäksi ;D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto jäi kaupan pihaan mikä neuvoksi
Collapse
X
-
Päävirtakaapeli rikki. Kannattaa korjauttaa ennen ku saa kattoa pihalla palanutta autoa.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Nyt on alkanut sitten autoon tulemaan lisää vikoja ja mitä ihmeellisempiä asioita tapahtuu. Perjantaina olin autolla matkalla ongelmat alkoivat suunnilleen tässä järjestyksessä: radio alkoi pätkimään, nopeus ja kierrosluku mittarit pätki, ajotietokone alkoi vittuilemaan kaikrsta mahdollisesta jarrupaloista lähtien. Hetken kuluttua näyttö sammui radio sammui punaisia valoja alkaa vilkkua sytytys alkoi pätkimään. Tässä vaiheessa aloin etsimään pysähtymismahdollisuutta (motarilla olin siis) noh kohta sammui kaikki virrat autosta ja tien päälle jäätiin. Hetken sit räpläilin akun kenkiä ja taas kaikki huolet poissa. Mutta nyt alkanut siis yhä useammin hävittämään virtoja esim startatessa auto pimenee ym sellaista. Osaisiko joku kertoa mistä lähtisi vikaa hakemaan.
Comment
-
-
Originally posted by Hyttynen123 View PostNyt on alkanut sitten autoon tulemaan lisää vikoja ja mitä ihmeellisempiä asioita tapahtuu. Perjantaina olin autolla matkalla ongelmat alkoivat suunnilleen tässä järjestyksessä: radio alkoi pätkimään, nopeus ja kierrosluku mittarit pätki, ajotietokone alkoi vittuilemaan kaikrsta mahdollisesta jarrupaloista lähtien. Hetken kuluttua näyttö sammui radio sammui punaisia valoja alkaa vilkkua sytytys alkoi pätkimään. Tässä vaiheessa aloin etsimään pysähtymismahdollisuutta (motarilla olin siis) noh kohta sammui kaikki virrat autosta ja tien päälle jäätiin. Hetken sit räpläilin akun kenkiä ja taas kaikki huolet poissa. Mutta nyt alkanut siis yhä useammin hävittämään virtoja esim startatessa auto pimenee ym sellaista. Osaisiko joku kertoa mistä lähtisi vikaa hakemaan.Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Käytiin läpi autoa eilen ja jostain syystä näytti siltä että akku olisi heikossa kunnossa vaikka viime kesänä tosiaan vaihdettu biltemasta uusi. Lepojännite oli vain jossain 11 voltin nurkilla. Auto kun käynnistettiin niin jännite nousi sinne 14.5volttiin. Nyt siis toinen akku kiinni katsellaan miten käy.
Comment
-
-
Originally posted by Hyttynen123 View PostKäytiin läpi autoa eilen ja jostain syystä näytti siltä että akku olisi heikossa kunnossa vaikka viime kesänä tosiaan vaihdettu biltemasta uusi. Lepojännite oli vain jossain 11 voltin nurkilla. Auto kun käynnistettiin niin jännite nousi sinne 14.5volttiin. Nyt siis toinen akku kiinni katsellaan miten käy.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment