Paineanturin liittimen käytin irti ja heti antoi vikakoodin. Muuta havaintoa ei sen kunnosta ole. Estääkö viallinen anturi käynnistymisen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 520d -08 polttoaineensyötössä ongelmia
Collapse
X
-
Joo letkut on oikein, vertasin toimivaan autoon ja ovat samalla tavalla. Onhan se tietysti mahdollista, että nuo molemmat kokeilemani pumput on rikki. Pystyyköhän niitä testaamaan mitenkään irrallaan?F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
-
Railpaine anturi ei estä starttia jos ei sitte vaan näytä ettei paine nouse vaikka nouseekin ja lähtee vikatilassa käyntiin ilman anturia. Mutta paineensäädin estää. Onko se varmasti kunnolla paikallaan. Samoten ku määränsäädin. Näistä jälkimmäinen ei niin ikään välttämättä annan vikakoodia.
Tuleeko sieltä korkeapainepumpulta ihan fyysisesti koitettuna naftaa ollenkaan? Ja tuleeko se nafta sinne asti?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Noniin, tämäkin vaan selvisi, ja vika oli ihan asentajassa. En ollut saanut kaikkea ilmaa pois järjestelmästä ja johonkin oli jäänyt ilmalukko. Huolella ilmaus ja kone tulille kuin palmun alta.F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
Comment