Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 520d -08 polttoaineensyötössä ongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tume
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 250
    • Helsinki

    #16
    Paineanturin liittimen käytin irti ja heti antoi vikakoodin. Muuta havaintoa ei sen kunnosta ole. Estääkö viallinen anturi käynnistymisen?
    F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74

    Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34

    Comment

    • Toby1
      Bimmer Rookie
      • Oct 2015
      • 44
      • Helsinki

      #17
      Itsellä oli juuri vastaava ongelma moottorin vaihdon jälkeen. Viaksi paljastui kp pumppu. Se ei ilmeisesti kestä yhtään koneen pyörittämistä "kuivana"
      Onhan pa letkut kytketty oikeinpäin?

      Comment

      • Tume
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 250
        • Helsinki

        #18
        Joo letkut on oikein, vertasin toimivaan autoon ja ovat samalla tavalla. Onhan se tietysti mahdollista, että nuo molemmat kokeilemani pumput on rikki. Pystyyköhän niitä testaamaan mitenkään irrallaan?
        F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74

        Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34

        Comment

        • Kissvesala
          Moderator
          • Jun 2010
          • 3110
          • Liminka

          #19
          Railpaine anturi ei estä starttia jos ei sitte vaan näytä ettei paine nouse vaikka nouseekin ja lähtee vikatilassa käyntiin ilman anturia. Mutta paineensäädin estää. Onko se varmasti kunnolla paikallaan. Samoten ku määränsäädin. Näistä jälkimmäinen ei niin ikään välttämättä annan vikakoodia.
          Tuleeko sieltä korkeapainepumpulta ihan fyysisesti koitettuna naftaa ollenkaan? Ja tuleeko se nafta sinne asti?
          Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
          Kissvesala.fi
          Priva tai o443424479

          Comment

          • Tume
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2005
            • 250
            • Helsinki

            #20
            Oliko niin että paineensäädin on railin päässä, ja määränsäädin pumpussa? Täytyy tutkia tuota naftan virtausta illalla, en ole vielä koittanut tuleeko pumpulta mitään ulos.
            F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74

            Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34

            Comment

            • Tume
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 250
              • Helsinki

              #21
              Noniin, tämäkin vaan selvisi, ja vika oli ihan asentajassa. En ollut saanut kaikkea ilmaa pois järjestelmästä ja johonkin oli jäänyt ilmalukko. Huolella ilmaus ja kone tulille kuin palmun alta.
              F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74

              Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎