Moi kaverit,
Koin hieman harmillisen tilanteen kun oikean etupään kolinat johtuikin vuotavasta iskarista, ei koiranluista tai edes löysästä etupyörän kiinnityksestä.
Minun 2008 520da sedanissa on "M-sarjan" alusta, madallettu ja siis jotain eroa standardi sedaniin.
Kyssäreitä:
1. Onko iskarit samat riippumatta siitä onko kyse standardi alustasta tai mataloitetusta ja ymmärtääkseni jäykistetystä alustasta?
2. Jos iskarit on eri tyyppiä, niin miten ne poikkeaa vakiosta ja mistä niitä kannattaa hakea kohtuu hinnalla?
3. Vaikka iskarit olisi samoja, niin mistä löydän kohtuuhintaiset iskarit ja millä hinnalla.
4. Jos on parannusehdotuksia alkuperäisiin, niin kertokaa ihmeessä?
5. Hankolainen korjaamo kertoi netin tietojen perusteella, että uuden iskarin hinta on joka tapauksessa yli 200€, oisko halvin ollut 206€, mutta mitään alkuperäistä huonompaa en halua.
Kertokaa mielipiteenne jos tunnette 520 M alustan.
Ystävällisin terveisin,
Markku
Koin hieman harmillisen tilanteen kun oikean etupään kolinat johtuikin vuotavasta iskarista, ei koiranluista tai edes löysästä etupyörän kiinnityksestä.
Minun 2008 520da sedanissa on "M-sarjan" alusta, madallettu ja siis jotain eroa standardi sedaniin.
Kyssäreitä:
1. Onko iskarit samat riippumatta siitä onko kyse standardi alustasta tai mataloitetusta ja ymmärtääkseni jäykistetystä alustasta?
2. Jos iskarit on eri tyyppiä, niin miten ne poikkeaa vakiosta ja mistä niitä kannattaa hakea kohtuu hinnalla?
3. Vaikka iskarit olisi samoja, niin mistä löydän kohtuuhintaiset iskarit ja millä hinnalla.
4. Jos on parannusehdotuksia alkuperäisiin, niin kertokaa ihmeessä?
5. Hankolainen korjaamo kertoi netin tietojen perusteella, että uuden iskarin hinta on joka tapauksessa yli 200€, oisko halvin ollut 206€, mutta mitään alkuperäistä huonompaa en halua.
Kertokaa mielipiteenne jos tunnette 520 M alustan.
Ystävällisin terveisin,
Markku
Comment