Moro. Onko kokemuksia pitääkö M-sport takapuskurilla varustettuun autoon olla vetokoukku jotenkin erilainen? Mistä olette hommailleet? Koetin käyttää hakua mutta ei toimi puhelimella.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 535d M-sport vetokoukku
Collapse
X
-
Vain Westfalialta löytyy koukku joka tuohon hyvin istuuu,
sekin vaatii luukullisen diffuusorin, tosin on noita säästösyistä tehty leikkaamalla normaaliin puskuriin pieni aukko, se ei juurikaan näy päällepäin kuin kauempaa tai alempaa katsomalla.
Ikulta (eli edelliseltä postaajalta) saa kyllä luukullisen diffuusorin maalattuna korin väriin kohtuu hintaan...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Minäkin olen ymmärtänyt että se Westfalian kiinteä koukku on sellainen jonka saa askarreltua tuon M-puskimen kanssa siistillä suorakaiteen muotoisella leikkauksella yhteen. Näin ainakin internetin / kuvien mukaan, mutta katotaan miten äijän käy. Itse en siis halunnut luukkua diffuusoriin enkä irroitettavaa koukkua.
Comment
-
-
Originally posted by Macke View PostMinäkin olen ymmärtänyt että se Westfalian kiinteä koukku on sellainen jonka saa askarreltua tuon M-puskimen kanssa siistillä suorakaiteen muotoisella leikkauksella yhteen. Näin ainakin internetin / kuvien mukaan, mutta katotaan miten äijän käy. Itse en siis halunnut luukkua diffuusoriin enkä irroitettavaa koukkua.
joka tapauksessa sitä diffua joutuu leikkaamaan.
Westfalialla tarkoitin yllä sitä että vain heiltä löytyy M-Sporttiin irroitettava koukku,
OEM koukkukin on Westfalia.
Ja sekin on eri kuin normaalimallin Westfalia.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Oli niissä kiinteissä eroja sen suhteen kuinka paljon joutuu silpomaan, Westfalian "joutsenkaula" näytti asennuskuvien perusteella sellaiselta että selviää järkevällä silpomisella. Perseeltähän se näyttää joka tapauksessa, mutta parempi vaan että on peruutustutka koko ajan jäpäkästi paikoillaan niin vähenee asfalttisotureiden pysäköintien yhteydessä ne damaget omaan takapuskimeen
Comment
-
Comment