Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 N47 polttoaineen syöttöpumppu huutaa täydellä teholla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kye
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 320
    • Forssa

    #16
    Ainakin E9X korisissa polttoaineputkien pikaliittimissä on sulkuventtiili, eli kun auton alle lähtevän (olkoon sitten meno tai paluuputki)letkun kara irtoaa moottorin polttoaineputkesta venttiili menee kiinni.
    Mitä luultavimmin näin se on myös E6x:ssäkin.
    - N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
    - N42/46 jakopäät
    - N47 jakoketjuvikojen korjaukset

    tied. 0407247465

    Comment

    • JKK
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 2318
      • Uusimaa

      #17
      Originally posted by kye View Post
      Ainakin E9X korisissa polttoaineputkien pikaliittimissä on sulkuventtiili, eli kun auton alle lähtevän (olkoon sitten meno tai paluuputki)letkun kara irtoaa moottorin polttoaineputkesta venttiili menee kiinni.
      Mitä luultavimmin näin se on myös E6x:ssäkin.
      Noniin...tämähän sen tietysti selittääkin
      BMW G30 530e X-Drive

      Myytäviä BMW-varaosia moneen eri malliin

      Comment

      • zorb
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2015
        • 211
        • Lahti

        #18
        Originally posted by kye View Post
        Ainakin E9X korisissa polttoaineputkien pikaliittimissä on sulkuventtiili, eli kun auton alle lähtevän (olkoon sitten meno tai paluuputki)letkun kara irtoaa moottorin polttoaineputkesta venttiili menee kiinni.
        Mitä luultavimmin näin se on myös E6x:ssäkin.
        Eiköhän näissä ole sama ratkaisu. Tämä selittää paljon.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎