Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 vm.2008 akku loppu, miten sisään avaimella?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mj70
    Newbiemmer
    • Mar 2015
    • 16
    • Turku

    #16
    Joo lueskelinkin, että auton alta pitää tutkia sitä kaapelin kuntoa. Huomenna pitäis saada auto nosturille, ni täytyy kaivella se liitos sieltä näkyviin.

    Comment

    • Soppamies
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 14
      • Uusimaa

      #17
      Mä katselin tuota liitosta juuri alkuviikosta.. siinä sellanen muoviläpykkä edessä eikä ainakaan näkynyt hapristumaa yms. En kyllä tiedä miten toi pitäis oikeasti tsekata? Ehkä ottaa ihan irti ja rasvata?

      Comment

      • JP-76
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2009
        • 1060
        • Kanta-Häme

        #18
        Originally posted by Soppamies View Post
        Mä katselin tuota liitosta juuri alkuviikosta.. siinä sellanen muoviläpykkä edessä eikä ainakaan näkynyt hapristumaa yms. En kyllä tiedä miten toi pitäis oikeasti tsekata? Ehkä ottaa ihan irti ja rasvata?
        Siis katsoit molemmilta puolilta, kontista ja pohjasta?

        Jos molemmat näyttää siistiltä/muovit ehjiltä eikä hapettumaa ole, ei ainakaan välitöntä vaaraa pitäisi olla.

        Pieni vinkki: kannattaa sieltä pohjan puolelta ruiskutella jotain puhdistusainetta liitoksen ympärille, niin on helpompi todentaa esim. hapettuma.

        Tuon kanssa pitää olla sitten tarkkana ettei hukuta liitosta puhdistusaineeseen jos liitos näyttää yhtään epäilyttävältä, oikosulun vaara muuten olemassa. Esim. Wurthilta saa Wmax-merkkista cleaneria joka on tarkoitettu hienomekaanisten osien puhdistukseen -> haihtuu hyvin nopeasti eikä muodosta johtavaa kalvoa. Itse en lähtis edes bräkleenillä suihkuttelemaan, jos akku on kytkettynä :think
        Kalusto:
        BMW 550i xDrive -14
        BMW S1000R -17
        Toyota Proace -15

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎