E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
vallu -
Jostain iDriven syövereistä löytyi joku setuppi tuohon kuvaan muistaakseni, olisko tallennettu pois päältä toiseen avaimeen?Originally posted by A62 View PostMissä vika kun toisilla avaimilla parkkitutkan "autokuvaa" ei tule idriveen. Piipitys kyllä kuuluu. Toisilla avaimilla kuva ilmaantuu.
Auto E61 -05F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
E60 preface ja halogeeni valoilla. Angel eyesit ilmeisesti ihan normi lasikanta parkkipolttimolla. Tila lienee melko ahdas, mahtuuko tuonne joku kirkas canbus ledi tilalle? Ja samassa tilassa ajovalopolttimoiden kanssa joten kärähtääkö kuumuudesta nopeesti?EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
Sieltä vaihtuu myös se kanta ja siinä on kiinteä ledi. Lämpö ei aiheuta mitään ongelmia. Tällä foorumilla pitää maksaa satku ledeistä. Itse tilasin kiinasta kympillä ja hyvin on pelannut ilman mitään hälyjä tai muita ongelmia.Originally posted by A^A View PostE60 preface ja halogeeni valoilla. Angel eyesit ilmeisesti ihan normi lasikanta parkkipolttimolla. Tila lienee melko ahdas, mahtuuko tuonne joku kirkas canbus ledi tilalle? Ja samassa tilassa ajovalopolttimoiden kanssa joten kärähtääkö kuumuudesta nopeesti?E61 2006 530d m-sport
Comment
-
Lasikantapolttimot tuolla on ja tila tosiaan on aika pieni. Halkaisijaltaan juurikaan alkuperäistä polttimoa paksumpi polttimo tuonne ei mahdu. Aikoinaan kun omassa e61:ssä oli halogeenit niin etsin tuonne canbus ledejä, mutta silloin en niitä löytänyt. En tiedä joko nykyisin on markkinoilla. Laitoin tuolloin tavalliset lasikantapolttimot korvaavat LED polttimot ja koodasin varoitukset pois. Aika lyhyt kestoisia nämä olivat. Varmaan umpion lämpötila lyhensi polttimon ikää. Neljä polttimoahan tuonne menee niin vähän väliä oli joku pimeänä. Muuten kirkkaudeltaan nuo oli ihan verrattavissa xenon umpioiden renkaisiin joissa on LED polttimot.Originally posted by A^A View PostE60 preface ja halogeeni valoilla. Angel eyesit ilmeisesti ihan normi lasikanta parkkipolttimolla. Tila lienee melko ahdas, mahtuuko tuonne joku kirkas canbus ledi tilalle? Ja samassa tilassa ajovalopolttimoiden kanssa joten kärähtääkö kuumuudesta nopeesti?
Tarkoitat ilmeisesti xenon umpiota. PreLCI halogeneissa on neljä kappaletta tavallisia lasikantapolttimoita.Originally posted by bore^ View PostSieltä vaihtuu myös se kanta ja siinä on kiinteä ledi. Lämpö ei aiheuta mitään ongelmia. Tällä foorumilla pitää maksaa satku ledeistä. Itse tilasin kiinasta kympillä ja hyvin on pelannut ilman mitään hälyjä tai muita ongelmia.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Moi,
Kuinkas nopeesti/korkealle pitäisi allekirjoitetussa menopelissä nousta lämmöt? Salavalikko näytti noin 60 astetta, vaikka oli taajamaa-ajoa noin 20 km takana ja ulkolämpötilakin vielä hieman plussan puolella.
Johtuisiko mahdollisesti EGR-/ päätermostaatista? Auto on tullut alkuvuodesta Saksasta.-E61 525d LCI -08 //M-Sport
Ex. E46 330CI -01
Comment
-
Jompi kumpi tai molemmat vaihtoon. 86-90 pitäisi olla mikäli kaikki termarit ehjiä. Jos sulla on vielä dpf kiinni niin suosittelisin pitämään kiirettä korjauksen kanssa muuten saat sen tukkoonOriginally posted by Kauno View PostMoi,
Kuinkas nopeesti/korkealle pitäisi allekirjoitetussa menopelissä nousta lämmöt? Salavalikko näytti noin 60 astetta, vaikka oli taajamaa-ajoa noin 20 km takana ja ulkolämpötilakin vielä hieman plussan puolella.
Johtuisiko mahdollisesti EGR-/ päätermostaatista? Auto on tullut alkuvuodesta Saksasta.E61 2006 530d m-sport
Comment
-
Kiitos inffosta, pitää hoitaa molemmat pikimmiten!Originally posted by bore^ View PostJompi kumpi tai molemmat vaihtoon. 86-90 pitäisi olla mikäli kaikki termarit ehjiä. Jos sulla on vielä dpf kiinni niin suosittelisin pitämään kiirettä korjauksen kanssa muuten saat sen tukkoon-E61 525d LCI -08 //M-Sport
Ex. E46 330CI -01
Comment
-
Sisätilojen lämpeneminen (e61, 530d)
Moi,
auton ilmastointi puhaltaa automaatilla erittäin hiljaisesti, muuttui tällaiseksi yhtenä aamuna. Tuon jälkeen molemmat termarit vaihdettiin ja koneen lämmöt saatiin ylös ja kulutus (l/100km) reilut litralla alas. Aiemmat lämmöt oli 58.
Termarien vaihdolla ei vaikutusta ilmastoinnin puhaltamaan ilmamäärään. Manuaalisesti säädettynä saa puhaltamaan myös normaalisti ja kovaa.
Onkohan jokin sisätilan anturi tms sökönä vai mistä kannattaa aloittaa selvittely?
Kiitos.F11 520xd 2015
Ex: E61 530d m-sport 2006
Ex: E36 318is 1996
Ex: E30 316i 1989
Comment
-
E60 (520d 2008) On todella rauhaton kun jarrutellaan kovemmasta vauhdista. Saa ihan olla hereillä että pysytään omalla kaistalla. Urainen motari on pahin ja se on kurja ajaa ihan tasaista nopeuttakin.
Autosta on nyt tälle vuodelle tarkistettu ja säädetty kaikki kulmat, uudet renkaat (225/50R17) ja viime viikolla sai puhtaat paperit konttorilta :think. Mitä alustan osia aletaan vaihtamaan?
Comment
-
Toivottavasti olen töpeksinyt näin :-)Originally posted by Ale-ksi View PostOlisikohan mahdollista, että olet painanut esim. "Soft-moodin" ilmastoinnista päälle. Noita saa muutettua painelemalla Auto-näppäintä, valittavissa kolme eri asetusta joista tuo Soft on ns. rauhallisin.F11 520xd 2015
Ex: E61 530d m-sport 2006
Ex: E36 318is 1996
Ex: E30 316i 1989
Comment
-
Mahtaakohan sun kumit olla runflatit?Originally posted by stoma View PostE60 (520d 2008) On todella rauhaton kun jarrutellaan kovemmasta vauhdista. Saa ihan olla hereillä että pysytään omalla kaistalla. Urainen motari on pahin ja se on kurja ajaa ihan tasaista nopeuttakin.
Autosta on nyt tälle vuodelle tarkistettu ja säädetty kaikki kulmat, uudet renkaat (225/50R17) ja viime viikolla sai puhtaat paperit konttorilta :think. Mitä alustan osia aletaan vaihtamaan?E61 2006 530d m-sport
Comment
Comment