Päivää! Onko missään E60:ssä 8 vaihteista laatikkoa vai onko kaikissa se 6?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 vaihdelaatikko?
Collapse
X
-
Originally posted by heinanen View PostPäivää! Onko missään E60:ssä 8 vaihteista laatikkoa vai onko kaikissa se 6?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by heinanen View PostPäivää! Onko missään E60:ssä 8 vaihteista laatikkoa vai onko kaikissa se 6?
M5 on 7 vaihteinen SMG loota.
8 vaihteiset tuli vasta f sarjoihin.
Comment
-
-
Ehkä se on laitettu jo 200tkm sitten? No löytyy niitä reilummin työnnettyjä ja toimivia DSG-askejakin. Aika monessa E6x:ssä kuitenkin tuntuu laatikot humppaavan 200 - 300tkm välissä. Varmasti vielä enemmän on niitä jotka toimivat vielä moitteetta tuolla ajomäärällä. Ei tuo silti sieltä kestävimmästä päästä vaikuttaisi olevan. Vaan ei huolta, rahalla siitä selviää jos jokin hajoaa. Oli menopeli ja aski sitten mikä tahansa.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostÄäni tälle teorialle.
Edit. Tai ymmärrän; jos mittarista on otettu pois joka vuosi ennen huoltoa.Last edited by Ccccc; 10-11-2016, 08:57.Työkalut M47 dampperin vaihtoon
INPA ISTA
Comment
-
-
Originally posted by Ccccc View PostReilu 160tkm mittarissa ja mekatroniikka ainakin valmis korjaukseen. Turbiinista ei vielä tietoa mikä on kunto eikä ees oikeastaan enää kiinnosta. 6hp19. Saksassa kaikki huollot merkkarilla ja suomessakin aivan viime vuosiin sama homma eli kaikki päivämäärät ja kilometrit on sähköisessä muodossa. Jos kilometrejä on mulkattu niin en ymmärrä millä konstilla.
Edit. Tai ymmärrän; jos mittarista on otettu pois joka vuosi ennen huoltoa.
rupesi luistamaan, kävi remontissa 402 tkm ajettuna.
Minusta ihan asiallinen saavutus automaatille...
Ja on minulla tiedossa useita 300-400 tkm ajettuja joissa laatikko vielä pelitää,
tosin on kykllä myös 200-300 ajettuja joissa humppaa, nämä on kaikki pre-lci malleja...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Ccccc View PostReilu 160tkm mittarissa ja mekatroniikka ainakin valmis korjaukseen. Turbiinista ei vielä tietoa mikä on kunto eikä ees oikeastaan enää kiinnosta. 6hp19. Saksassa kaikki huollot merkkarilla ja suomessakin aivan viime vuosiin sama homma eli kaikki päivämäärät ja kilometrit on sähköisessä muodossa. Jos kilometrejä on mulkattu niin en ymmärrä millä konstilla.
Edit. Tai ymmärrän; jos mittarista on otettu pois joka vuosi ennen huoltoa.Last edited by Heguli 31; 11-11-2016, 08:25.
Comment
-
-
Mä ostin nykyisen kulkineen 3-vuotta vanhana vuonna 2009, eikä siihen ole ensimmäistäkään lootaremppaa tehty. Tuo on vanha liisari auto joka oli ihan "loppuunajettu" muihin aikansa edustajiin verrattuna kun ostettaessa oli se 162tkm mittarissa. Kaikki muut tässä maassa myynnissä olevat lajin edustajat olivat silloin mystisesti/maagisesti juuri sen karvan alle 80tkm ajettuja... Öljyt on kertaalleen vaihdettu ja kohta pitäis taas vaihtaa.
Että joo, eiköhän noista vehkeistä ollu pirun iso osa mittariruuvattuja jo vuonna -09 kun kaikki -04 mallisetkin tuppas olemaan pikkukilsoilla -> suuri syy ns vähillä kilsoilla lauenneisiin askeihin.Last edited by Macke; 10-11-2016, 20:11.
Comment
-
Comment