Hei,
Voiko olla öljyt vähissä lootassa vai missä vika, jos 2-3 vaihto tapahtuu vasta 2400 rpm kieppeillä ja haisee palanut kytkin? Tätä tapahtuu silloin tällöin ja olen ajatellut sen liittyvän joko kylmiin öljyihin tai DPF polttoon, mutta tuo palaneen kytkimen haju ei nyt sovi yhtälöön.
Autoon tehtiin BG ATF huuhtelu toukokuussa 260 tkm ajettuna ja nyt on ajettu 290 tkm. Vaihteisto toimi ennen huuhtelua ihan ok, mutta mielestäni palanut haju taisi silloinkin esiintyä joskus.
Pitkän matka-ajon jälkeen laatikko voi myös luistaa enemmän parkkipaikkapyörittelyssä.
Voiko olla öljyt vähissä lootassa vai missä vika, jos 2-3 vaihto tapahtuu vasta 2400 rpm kieppeillä ja haisee palanut kytkin? Tätä tapahtuu silloin tällöin ja olen ajatellut sen liittyvän joko kylmiin öljyihin tai DPF polttoon, mutta tuo palaneen kytkimen haju ei nyt sovi yhtälöön.
Autoon tehtiin BG ATF huuhtelu toukokuussa 260 tkm ajettuna ja nyt on ajettu 290 tkm. Vaihteisto toimi ennen huuhtelua ihan ok, mutta mielestäni palanut haju taisi silloinkin esiintyä joskus.
Pitkän matka-ajon jälkeen laatikko voi myös luistaa enemmän parkkipaikkapyörittelyssä.
Comment