Sattuipä käymään niin, että ketju tuli konehuoneen puolelle venttiilikopasta läpi. Sen enempää se kestävyyttä puimatta, minkä kautta moottori otetaan pois? 530d vuosimalli 2008.
Nyt haluaisin nähdä onko männät tuusana, ja nyt olen irroittamassa venttiilikantta. Kansi ei vaan suostu lähtemään irti, vaikka olen omasta mielestä irroittanut päälypuolelta kaikki ruuvit e46 ohjeen mukaan:
e61:seen ei vastaavalta sivulta löytynyt ohjetta.
Onkohan pakosarjan alla pultteja jotka voisi pitää kannen kiinni. Lähteekö kansi yleensäkin helposti irti kansipaperineen? Venttiilin nostajat ja muukin koneisto on edelleen kannessa kiinni. Turbon ja pakosarjan välinen liitos on löysätty
Suuttimet saatiin irti helposti omatekoisella ulosvetäjällä, ei niinkuin monissa venäläisissä videoissa tai iskuvasaralla.
Kannen irroittamisen jälkeen toivottavasti paljastuu, riittääkö kannen kunnostus/vaihto vai pitääkö koko moottori vaihtaa.
Nyt haluaisin nähdä onko männät tuusana, ja nyt olen irroittamassa venttiilikantta. Kansi ei vaan suostu lähtemään irti, vaikka olen omasta mielestä irroittanut päälypuolelta kaikki ruuvit e46 ohjeen mukaan:
e61:seen ei vastaavalta sivulta löytynyt ohjetta.
Onkohan pakosarjan alla pultteja jotka voisi pitää kannen kiinni. Lähteekö kansi yleensäkin helposti irti kansipaperineen? Venttiilin nostajat ja muukin koneisto on edelleen kannessa kiinni. Turbon ja pakosarjan välinen liitos on löysätty
Suuttimet saatiin irti helposti omatekoisella ulosvetäjällä, ei niinkuin monissa venäläisissä videoissa tai iskuvasaralla.
Kannen irroittamisen jälkeen toivottavasti paljastuu, riittääkö kannen kunnostus/vaihto vai pitääkö koko moottori vaihtaa.
Comment