Originally posted by mareklember
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 520dA 08 nykii/humppaa?
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
[QUOTE=pyroz;3837666]Missäpäin Espoota majailet?[/QUOTELast edited by mareklember; 06-05-2024, 12:22.
Comment
-
-
Tätä tutkittiin ISTA:lla ja tosiaan nykiminen on niin terävää ja nopeaa, että tuntuu persdynolla ihan sytytyksen tai polttoaineen syötön pätkimiseltä. Tuskin ainakaan laatikkoon liittyvää.
Autossa oli jonkin verran vikakoodeja päällä mm. DPF:stä, rail-paineista, Maf:sta. polttoaineen paineet oli ok sekä matala-, että korkeapainepuolella (muistaakseni 3,9bar & ~300-450bar). Maf-testiä ei päästy suorittamaan, koska DPF-vika oli päällä, mutta livedatassa Maf-arvot pysyivät nätisti tasaisena vaikka auto pätki. Samoin ahtopuolella kaikki arvot pysyivät tasaisina vaikka auto pätki.
DPF on autosta kuulemma poistettu, mutta ei koodattu pois. vastapainetesti antoikin arvot 0.0 ja ainut vikakoodi joka jäi nollauksen ja taajama-ajon jälkeen näkyviin oli juurikin tuo "exhaust backpressure sensor". Voiko DPF:n pois koodaamatta jättäminen aiheuttaa jotain tällaisia oireita?S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Jooo
No mutta jos painaaa enemmän kaasua niin kaikki toimii? Jos liitin ei toimi niin miten se "ei toimi" vaan pinta/tasakaasulla?
Noh enivei niin se tuli vaihdettua se sensori, se pieni musta boksi missä on liitin ja sinne menee yksi letku sieltä "pytystä". Ei mitään vaikutusta.Last edited by mareklember; 01-01-2017, 14:10.
Comment
-
Comment