Originally posted by mareklember
View Post
E61 520dA 08 nykii/humppaa?
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Nonii inpa on mutta kaapeli ei käy kun -> 2007
Eli taas alkupisteessä, nyt jos löytyisi joku joka homman osaa niin korvataan vaiva!
Comment
-
[QUOTE=pyroz;3837666]Missäpäin Espoota majailet?[/QUOTELast edited by mareklember; 06-05-2024, 12:22.
Comment
-
Nyt kävi kone auton kimppuun ja Lopputulos seuraava:
Vikakoodi 004CF3 exhaust backpressure sensor
Voiko tämä aiheuttaa nykimisen? Mutta myös vaikuttaa siltä että dpf on poistettu mutta ei ole koodattu. Voiko se aiheuttaa?
Kuka koodaa sen pois käytöstä?
Isot kiitokset PYROZ !suosittelen
Comment
-
Tätä tutkittiin ISTA:lla ja tosiaan nykiminen on niin terävää ja nopeaa, että tuntuu persdynolla ihan sytytyksen tai polttoaineen syötön pätkimiseltä. Tuskin ainakaan laatikkoon liittyvää.
Autossa oli jonkin verran vikakoodeja päällä mm. DPF:stä, rail-paineista, Maf:sta. polttoaineen paineet oli ok sekä matala-, että korkeapainepuolella (muistaakseni 3,9bar & ~300-450bar). Maf-testiä ei päästy suorittamaan, koska DPF-vika oli päällä, mutta livedatassa Maf-arvot pysyivät nätisti tasaisena vaikka auto pätki. Samoin ahtopuolella kaikki arvot pysyivät tasaisina vaikka auto pätki.
DPF on autosta kuulemma poistettu, mutta ei koodattu pois. vastapainetesti antoikin arvot 0.0 ja ainut vikakoodi joka jäi nollauksen ja taajama-ajon jälkeen näkyviin oli juurikin tuo "exhaust backpressure sensor". Voiko DPF:n pois koodaamatta jättäminen aiheuttaa jotain tällaisia oireita?S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Jooo
No mutta jos painaaa enemmän kaasua niin kaikki toimii? Jos liitin ei toimi niin miten se "ei toimi" vaan pinta/tasakaasulla?
Noh enivei niin se tuli vaihdettua se sensori, se pieni musta boksi missä on liitin ja sinne menee yksi letku sieltä "pytystä". Ei mitään vaikutusta.Last edited by mareklember; 01-01-2017, 14:10.
Comment
-
Mulla humppasi/nyki ajossa ja tyhjäkäynnillä. Korkeapainepumpun määrän säätimen vaihdolla ko viat poistui.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Joo-oo
Epäilin ja pelkäsin mutta ammattilaiset (powermatic oy) vahvisti että ongrlma on turbiini
Mutta maanantaina pajalle. Kerron sit reilun viikon päästä tuliko kuntoon ja mitä mKsoi.
Comment
Comment