Mikäs mättää kun kiihdytettäessä 2500-3000 rpm kohdalla kone puutuu, veto loppuu kesken? Luulin että pakosarjan vuoto vaikutti asiaan mutta ei. Turbo vaihtui samalla. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d -04 tehot hukassa
Collapse
X
-
Originally posted by tarke View PostMikäs mättää kun kiihdytettäessä 2500-3000 rpm kohdalla kone puutuu, veto loppuu kesken? Luulin että pakosarjan vuoto vaikutti asiaan mutta ei. Turbo vaihtui samalla. :thinkE61 2006 530d m-sport
-
-
No enpä arvoja oo katsonut mutta ihmettelin käynnistyksen jälkeen viheltävää ääntä ja ilmeisesti se tuli tiivisteestä joka nyt oli palanut puhki ja pitikin kunnon puhinaa.
Pitäisikös sen pöntön läpi näkyä minkäänlaista valoa läpi ja mites sen puhdistamisen kanssa on? :think
Mitenkäs jos sen korvaisi vaan putkella?
Comment
-
-
Pöntön jos poistat niin eiköhän siitä tule katsastuksessa hylky kun inssi näkee heti että se puuttuu. Lisäksi tietenkin tulee vielä vikakoodia siitä puuttuvasta pöntöstä. Kannattaa nyt selvittää missä se ongelma on eikä alkaa sattumanvaraisesti arpomalla kokeilemaan. Eli auto piuhan päähän ja live-dataa tutkimaan. Sovi paikallisen foorumilaisen kanssa, jos ei itseltä löyty laitteita.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment