Pieni varoituksen sana tuotteesta. Rahastaa Pro ohjelman ostamisen jälkeen 10€ esim. akun päivitämisestä ja 5€ huoltojen nollauksesta. Vikakoodit hoituvat ok.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Carly Pro BMW
Collapse
X
-
Originally posted by Ripatti View PostPieni varoituksen sana tuotteesta. Rahastaa Pro ohjelman ostamisen jälkeen 10€ esim. akun päivitämisestä ja 5€ huoltojen nollauksesta. Vikakoodit hoituvat ok.E61 2006 530d m-sport
-
-
Tuollahan nuo kaikki lukee aplikaation descriptionissa appstoressa mitä kuuluu ja mitä ei, joten mielestäni tämä kyllä on varsin turha threadi kaiken kaikkiaan. Itse olen ostanut tuon dpf-featuren ja toimii hyvin, eikä nuo muutkaan featuret ihan kauhesti pitäisi BMW-omistajan budjettiä järkyttää kun ovat kuitenkin rajattomassa käytössä ostamisen jälkeen :thinkF11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostTuollahan nuo kaikki lukee aplikaation descriptionissa appstoressa mitä kuuluu ja mitä ei, joten mielestäni tämä kyllä on varsin turha threadi kaiken kaikkiaan. Itse olen ostanut tuon dpf-featuren ja toimii hyvin, eikä nuo muutkaan featuret ihan kauhesti pitäisi BMW-omistajan budjettiä järkyttää kun ovat kuitenkin rajattomassa käytössä ostamisen jälkeen :think
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostKyllä se vaan mulla toimii :think
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostSe dpf polttotoiminto ei sitten toimi ainakaan vielä e6x ja e9x. Tästä oon ollu tekijöihin yhteydessä jo monta kertaa ja ongelma tiedossa. Silti ei oo mitään tapahtunu...
Comment
-
-
Originally posted by Kossu Allu View PostAiheeseen liittyen paljon teillä on tuhkaa DPF:ssä? Omassa autossa on 13g ja mietin onko se paljon vai ei. Aikaisemmin en ole omistanut autoa DPF:lla varustettuna.
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostKyllä se vaan mulla toimii :think
Mulla ei toimi neljän auton kokemuksella. Ei kaapelilla, ei bluetoothilla. Kaapelilla toimii kaikki koodauksesta lähtien samoin on kiinan bluetoothilla kaikki muu toiminut. Hullu se on joka tuon carlyn oman tilaa, maksaaki 40€ Aivan samaa kiinan tavaraa carlyn tarroilla.
Btw ei muuten toiminut edes sen sovelluksen kehittäjän E90 Oli autobahnilla kokeillu ja totes että ei toimi.Last edited by _Sylin_teri_; 01-03-2017, 14:43.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostJos ash mass on 13g niin se on vähän. Omassa yli 50g ja virtaukset hyvät. Jos sulla on enempi ajettu auto niin todennäköisesti on nollattu jossain vaiheessa. Tuohan taitaa olla vaan jokin laskennallinen arvo.
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostToimiiko muka ihan milloin vain ja välittömästi? Sen pitäisi alkaa polttaa samalla tavalla kuin Istalla eli heti kun sen aktivoi. Ja polttaa vaikka soot mass olisi 1g.
Mulla ei toimi neljän auton kokemuksella. Ei kaapelilla, ei bluetoothilla. Kaapelilla toimii kaikki koodauksesta lähtien samoin on kiinan bluetoothilla kaikki muu toiminut. Hullu se on joka tuon carlyn oman tilaa, maksaaki 40€ Aivan samaa kiinan tavaraa carlyn tarroilla.
Btw ei muuten toiminut edes sen sovelluksen kehittäjän E90 Oli autobahnilla kokeillu ja totes että ei toimi.E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostJos ash mass on 13g niin se on vähän. Omassa yli 50g ja virtaukset hyvät. Jos sulla on enempi ajettu auto niin todennäköisesti on nollattu jossain vaiheessa. Tuohan taitaa olla vaan jokin laskennallinen arvo.
Mistä muuten tiedän, että poltto on käynnissä?
E91 320d -07 M-Sport
211hv / 430nm
Ex:
E60 525dA -06 "M-Sport"
M57TU2D25, GA6HP26
238hv / 510nm
M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC
Comment
-
-
Originally posted by Kossu Allu View PostAutolla ajettu 230t km. Tuota DPF:aa tutkailen hieman tarkemmin vielä, kunhan kaapelit saapuvat postitse.
Mistä muuten tiedän, että poltto on käynnissä?E61 2006 530d m-sport
Comment
-
-
Mulla on tuo elmin parin euron BT-kökköpalikka, mutta kyllä sillä melkein kaikki hommat on toimineet Carlyn kanssa. Koodauksissa ei toimi kaikki mahdollinen, mutta eipä väliä.
DPF-poltto toimii ok, tuntuu laittavan arvoksi 4 tuohon regeneration requestiin ja actioniin.
Mulla kun on soot mass n. 35-40 niin auto haluaa tehdä polton automaattisesti. Ash mass on ~16g pintaan, tarkastin aamulla. Kilsoja 210tkm, joten liekö tuolle pöntölle jotain tehty, kun on noinkin hyvässä kunnossa. Vastapaineet myös hyvällä tasolla, vaikka en niitä nyt ulkoa muistakaan.F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
Comment