Announcement

Collapse
No announcement yet.

Carly Pro BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ripatti
    Bimmer Rookie
    • Jan 2016
    • 35
    • Kemijärvi

    Carly Pro BMW

    Pieni varoituksen sana tuotteesta. Rahastaa Pro ohjelman ostamisen jälkeen 10€ esim. akun päivitämisestä ja 5€ huoltojen nollauksesta. Vikakoodit hoituvat ok.
  • bore^
    Bimmer Rookie
    • Aug 2016
    • 169
    • Vantaa

    #2
    Originally posted by Ripatti View Post
    Pieni varoituksen sana tuotteesta. Rahastaa Pro ohjelman ostamisen jälkeen 10€ esim. akun päivitämisestä ja 5€ huoltojen nollauksesta. Vikakoodit hoituvat ok.
    Tiedossahan tuo on foorumilla. Ei kuitenkaan kaatanut ainakaan omaa budjettia kun muuten toimii erittäin hyvin niin vikakoodien luvussa kuin pakkopolttoa tehdessä.
    E61 2006 530d m-sport

    Comment

    • Benighted
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2015
      • 281
      • Klaukkala

      #3
      Tuollahan nuo kaikki lukee aplikaation descriptionissa appstoressa mitä kuuluu ja mitä ei, joten mielestäni tämä kyllä on varsin turha threadi kaiken kaikkiaan. Itse olen ostanut tuon dpf-featuren ja toimii hyvin, eikä nuo muutkaan featuret ihan kauhesti pitäisi BMW-omistajan budjettiä järkyttää kun ovat kuitenkin rajattomassa käytössä ostamisen jälkeen :think
      F11 530xdA M-Sport 2014
      Ex. E39 530iA Touring 2001
      Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5416
        • S:t Karins

        #4
        Originally posted by Benighted View Post
        Tuollahan nuo kaikki lukee aplikaation descriptionissa appstoressa mitä kuuluu ja mitä ei, joten mielestäni tämä kyllä on varsin turha threadi kaiken kaikkiaan. Itse olen ostanut tuon dpf-featuren ja toimii hyvin, eikä nuo muutkaan featuret ihan kauhesti pitäisi BMW-omistajan budjettiä järkyttää kun ovat kuitenkin rajattomassa käytössä ostamisen jälkeen :think
        + 1 varsinkin kun tästä on jo oma topiikki:

        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • _Sylin_teri_
          BTCF Member
          • May 2013
          • 366
          • Suomi finland

          #5
          Se dpf polttotoiminto ei sitten toimi ainakaan vielä e6x ja e9x. Tästä oon ollu tekijöihin yhteydessä jo monta kertaa ja ongelma tiedossa. Silti ei oo mitään tapahtunu...

          Comment

          • bore^
            Bimmer Rookie
            • Aug 2016
            • 169
            • Vantaa

            #6
            Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
            Se dpf polttotoiminto ei sitten toimi ainakaan vielä e6x ja e9x. Tästä oon ollu tekijöihin yhteydessä jo monta kertaa ja ongelma tiedossa. Silti ei oo mitään tapahtunu...
            Kyllä se vaan mulla toimii :think
            E61 2006 530d m-sport

            Comment

            • Kossu Allu
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2016
              • 222
              • Espoo

              #7
              Originally posted by bore^ View Post
              Kyllä se vaan mulla toimii :think
              Aiheeseen liittyen paljon teillä on tuhkaa DPF:ssä? Omassa autossa on 13g ja mietin onko se paljon vai ei. Aikaisemmin en ole omistanut autoa DPF:lla varustettuna.

              E91 320d -07 M-Sport
              211hv / 430nm

              Ex:
              E60 525dA -06 "M-Sport"
              M57TU2D25, GA6HP26
              238hv / 510nm


              M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC

              Comment

              • Tome
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 548
                • Joensuu

                #8
                Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
                Se dpf polttotoiminto ei sitten toimi ainakaan vielä e6x ja e9x. Tästä oon ollu tekijöihin yhteydessä jo monta kertaa ja ongelma tiedossa. Silti ei oo mitään tapahtunu...
                Onko käytössä Carlyn oma gen2 bt mokkula? Kiinavermeet ei yhteensopivia kaikkien toimintojen kans.

                Comment

                • Tome
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2003
                  • 548
                  • Joensuu

                  #9
                  Originally posted by Kossu Allu View Post
                  Aiheeseen liittyen paljon teillä on tuhkaa DPF:ssä? Omassa autossa on 13g ja mietin onko se paljon vai ei. Aikaisemmin en ole omistanut autoa DPF:lla varustettuna.
                  Jos ash mass on 13g niin se on vähän. Omassa yli 50g ja virtaukset hyvät. Jos sulla on enempi ajettu auto niin todennäköisesti on nollattu jossain vaiheessa. Tuohan taitaa olla vaan jokin laskennallinen arvo.

                  Comment

                  • _Sylin_teri_
                    BTCF Member
                    • May 2013
                    • 366
                    • Suomi finland

                    #10
                    Originally posted by bore^ View Post
                    Kyllä se vaan mulla toimii :think
                    Toimiiko muka ihan milloin vain ja välittömästi? Sen pitäisi alkaa polttaa samalla tavalla kuin Istalla eli heti kun sen aktivoi. Ja polttaa vaikka soot mass olisi 1g.
                    Mulla ei toimi neljän auton kokemuksella. Ei kaapelilla, ei bluetoothilla. Kaapelilla toimii kaikki koodauksesta lähtien samoin on kiinan bluetoothilla kaikki muu toiminut. Hullu se on joka tuon carlyn oman tilaa, maksaaki 40€ Aivan samaa kiinan tavaraa carlyn tarroilla.

                    Btw ei muuten toiminut edes sen sovelluksen kehittäjän E90 Oli autobahnilla kokeillu ja totes että ei toimi.
                    Last edited by _Sylin_teri_; 01-03-2017, 14:43.

                    Comment

                    • bore^
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2016
                      • 169
                      • Vantaa

                      #11
                      Originally posted by Tome View Post
                      Jos ash mass on 13g niin se on vähän. Omassa yli 50g ja virtaukset hyvät. Jos sulla on enempi ajettu auto niin todennäköisesti on nollattu jossain vaiheessa. Tuohan taitaa olla vaan jokin laskennallinen arvo.
                      tuo on todella vähän. mulla yleensä 30g tietämissä ja kun nousee sinne 50 päälle niin poltan pois joko läppärillä (ista/d) tai carlylla ja jälleen ollaan alle 20g. vastapaineet olleet hyvät siitä lähtien kun termarit tuli kuntoon.

                      Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
                      Toimiiko muka ihan milloin vain ja välittömästi? Sen pitäisi alkaa polttaa samalla tavalla kuin Istalla eli heti kun sen aktivoi. Ja polttaa vaikka soot mass olisi 1g.
                      Mulla ei toimi neljän auton kokemuksella. Ei kaapelilla, ei bluetoothilla. Kaapelilla toimii kaikki koodauksesta lähtien samoin on kiinan bluetoothilla kaikki muu toiminut. Hullu se on joka tuon carlyn oman tilaa, maksaaki 40€ Aivan samaa kiinan tavaraa carlyn tarroilla.

                      Btw ei muuten toiminut edes sen sovelluksen kehittäjän E90 Oli autobahnilla kokeillu ja totes että ei toimi.
                      tuon polttaminenhan on täysin turhaa jos pönttö on tyhjä. 30g soot massia ei välttämättä edes ala polttaa eikä mikään ihme kun ei ole tarvetta. 45g olen todennut parhaaksi ajaksi aikaisintaan aloittaa poltto koska silloin polton aktiivisuuden kohdalle tulee 7 eikä 1 ja poltto tiputtaa todella nopeesti grammoja pois. jollain elm327 tuo carly on vähän sama kuin tilaisi huoralta halauksen. niissä on eroja ja ainut mikä toimii kunnolla on carlyn oma...
                      E61 2006 530d m-sport

                      Comment

                      • Kossu Allu
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2016
                        • 222
                        • Espoo

                        #12
                        Originally posted by Tome View Post
                        Jos ash mass on 13g niin se on vähän. Omassa yli 50g ja virtaukset hyvät. Jos sulla on enempi ajettu auto niin todennäköisesti on nollattu jossain vaiheessa. Tuohan taitaa olla vaan jokin laskennallinen arvo.
                        Autolla ajettu 230t km. Tuota DPF:aa tutkailen hieman tarkemmin vielä, kunhan kaapelit saapuvat postitse.

                        Mistä muuten tiedän, että poltto on käynnissä?

                        E91 320d -07 M-Sport
                        211hv / 430nm

                        Ex:
                        E60 525dA -06 "M-Sport"
                        M57TU2D25, GA6HP26
                        238hv / 510nm


                        M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC

                        Comment

                        • bore^
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2016
                          • 169
                          • Vantaa

                          #13
                          Originally posted by Kossu Allu View Post
                          Autolla ajettu 230t km. Tuota DPF:aa tutkailen hieman tarkemmin vielä, kunhan kaapelit saapuvat postitse.

                          Mistä muuten tiedän, että poltto on käynnissä?
                          Siitä että ne grammat putoaa. Active 1 hieman hintaammin mutta putoilee ja jos se muuttaa 7 niin 10 kilsassa pönttö melkein tyhjä. Carlylla ei onnistu pakkopoltto ja vikakoodin esim. 480a poisto samalla. Siihen tarvii läppäriä ja inpaa
                          E61 2006 530d m-sport

                          Comment

                          • bore^
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2016
                            • 169
                            • Vantaa

                            #14
                            Paljonko teillä muuten näyttää ash mass?
                            E61 2006 530d m-sport

                            Comment

                            • Benighted
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2015
                              • 281
                              • Klaukkala

                              #15
                              Mulla on tuo elmin parin euron BT-kökköpalikka, mutta kyllä sillä melkein kaikki hommat on toimineet Carlyn kanssa. Koodauksissa ei toimi kaikki mahdollinen, mutta eipä väliä.

                              DPF-poltto toimii ok, tuntuu laittavan arvoksi 4 tuohon regeneration requestiin ja actioniin.

                              Mulla kun on soot mass n. 35-40 niin auto haluaa tehdä polton automaattisesti. Ash mass on ~16g pintaan, tarkastin aamulla. Kilsoja 210tkm, joten liekö tuolle pöntölle jotain tehty, kun on noinkin hyvässä kunnossa. Vastapaineet myös hyvällä tasolla, vaikka en niitä nyt ulkoa muistakaan.
                              F11 530xdA M-Sport 2014
                              Ex. E39 530iA Touring 2001
                              Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎