Olis kiire kaivaa tieto lisäpitkille otettavasta signaalista, minkä värisessä piuhassa tieto valolle kulkee. Eli haistajalla otetaan johdon päältä. Jossain oli juttuu mut ei ollu mainintaa johdon väristä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 2008 530 Lisäpitkistä
Collapse
X
-
Originally posted by pyroz View PostOn. BMW:n tehtaalla asennetut. Ja kyllä muuten näkee ja kauas.
Mikähän siinä mahtaa olla että foorumeilta kun kyselee bemariin jotain lisävaloihin liittyvää niin vastaukset on aina tätä luokkaa? Lähes kaikkeen muuhun saa aina asialliset ja nopeat vastaukset, hyvä niin.
Olen omaan e61n kans ajatellut laittaa lisävalot (joo, on ne ihan vtun rumat mut en minä niitä näe) koska omat valot vaan ei aina ole riittävän hyvät kun ajan katuvalojen vaikutuspiirin ulkopuolella. Musta ja märkä tie pimeässä niin on vain paljon mukavampi ja turvallisempi ajella kun näkee hieman pitemmälle kuin vakiona olevilla, sinänsä sellaisiksi ihan ok toimivilla, bi-xenoneilla.Hullu saa olla muttei tyhmä.
e61 530xd LCI
Comment
-
-
Originally posted by MS74 View PostOlis kiire kaivaa tieto lisäpitkille otettavasta signaalista, minkä värisessä piuhassa tieto valolle kulkee. Eli haistajalla otetaan johdon päältä. Jossain oli juttuu mut ei ollu mainintaa johdon väristä...
Toinen on tuo palaneiden lamppujen tunnistus joka syöttää jotain pulsseja myös sammuksissa oleviin lamppuihin, voi alkaa lisäpitkät vilahtelemaan päiväsaikaankin. Led-parkithan vilahtelee usein sammutettuina säännöllisin väliajoin.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by miq View PostOlen omaan e61n kans ajatellut laittaa lisävalot (joo, on ne ihan vtun rumat mut en minä niitä näe) koska omat valot vaan ei aina ole riittävän hyvät kun ajan katuvalojen vaikutuspiirin ulkopuolella. Musta ja märkä tie pimeässä niin on vain paljon mukavampi ja turvallisempi ajella kun näkee hieman pitemmälle kuin vakiona olevilla, sinänsä sellaisiksi ihan ok toimivilla, bi-xenoneilla.
Omasta mielestä E61 saa ihan kohtuu siististi lisavalot laitettua. Toki joutuu jokin verran näkemään vaivaa.
F15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by MS74 View PostNo on vaikeeta taas. Eikö kellään muka ole valoja keulalla.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostOmasta mielestä E61 saa ihan kohtuu siististi lisavalot laitettua. Toki joutuu jokin verran näkemään vaivaa.
En vaan silti ymmärrä, eikö muka 55W jälkiasennus-xenoneilla näy muilla? Kaverin autossa on semmoiset ja näkyy ns. peräreikään saakka.
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostOmaan lisävalokytkentään otin herätteen kuskinpuolen ajovalon liittimen juuresta kaihdinta ohjaavasta johdosta. Mittailujen perusteella tuo kaihdin on ihan jänniteohjattu eli johdossa lyhyillä valoilla 0v ja pitkät päällä 12v.
Omasta mielestä E61 saa ihan kohtuu siististi lisavalot laitettua. Toki joutuu jokin verran näkemään vaivaa.
[ATTACH]142341[/ATTACH]
[ATTACH]142342[/ATTACH]
Mitkä valot kyseessä? Mä vähän luulen että noin minun hyllyssä olevat ei vain mahdu tuollain munuaisten taakse, harmi kyllä kun ovat oikeasti hemmetin hyvät valot.
Pitikö ottaa se luukkuviritelmä pois syylärin edestä että sait mahtumaan?
Ja vielä, otitko herätteen ihan "johdon rikkomalla" vai niillä uudemmilla johdon päälle kiinnitettävillä relevirityksillä? Minkä värinen johto oli kyseessä jonka bongasit kaihdinta ohjaavan?Hullu saa olla muttei tyhmä.
e61 530xd LCI
Comment
-
-
Originally posted by miq View PostNoi on jo hyvin asennettu kun ei törrötä!
Mitkä valot kyseessä? Mä vähän luulen että noin minun hyllyssä olevat ei vain mahdu tuollain munuaisten taakse, harmi kyllä kun ovat oikeasti hemmetin hyvät valot.
Pitikö ottaa se luukkuviritelmä pois syylärin edestä että sait mahtumaan?
Ja vielä, otitko herätteen ihan "johdon rikkomalla" vai niillä uudemmilla johdon päälle kiinnitettävillä relevirityksillä? Minkä värinen johto oli kyseessä jonka bongasit kaihdinta ohjaavan?
Munuaisten takana olevat läpät joutuu kyllä poistamaan, mutta eipä noilla ole muutenkaan mitään tehnyt. Herätteen otin juottamalla johdon kylkeen releen ohjausjohdon. Halpa ja toimiva ratkaisu. Johdon väriä en kyllä muista, mutta sähkökaaviosta sen löytää ja mittaamalla voi vielä varmistaa että on varmasti oikea. Mahdollisesti jotain eroja löytyy riippuen minkä variaation valot keulalla on.F15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostValoina on sae seeker 10x ja olen todella tyytyväinen ollut valoihin. Kokonsa puolesta aika maksimi mitä saa mahtumaan kohtuudella.
Sae seeker 20 lähtee 4000 lm eli melkein 55w xenonin verran. 35w xenon puolestavälin eli n. 3000 lm
Syttyyhän led täyteen kirkkauteen tietysti heti eikä niin kuin esim. 55w xenon.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostJos tieto taito on tuolla tasolla niin kannattaisiko homma jättää ammattilaiselle... Umpiolle menevästä johdoista kun mittaaminen on niin vaivalloista itse tehdä, että kannattaa kysyä täältä toistamiseen kun tuo on 5min homma.
Comment
-
-
Originally posted by MS74 View PostTyypillinen bmw omistaja eli täys kyrpä. Miks vitus repisin liittimet auki kun voi kysyä kun jollain se tieto on. Mut vaikeeta tuntuu tosiaan olevan kun ei liikkeessäkään tienny, samanlaisii runkkareita ja tiedon pihtaajia sielläkin. Minkään muun omistaman merkin kans tiedon saaminen asiallisesti kysymällä oo ollu näin saatanan vaikeeta. Sopii vaan ihmetellä mistä maine bemari kuskeille tullu. Ja opetelkaa käyttää niitä vilkkuja kyrvät.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostEdelleenkin 5min homma mitata asia itse, vittuuks sitä täältä kyselemään päivätolkulla. Jos itsellä ei ole mittaria tai ei ymmärrä asiasta mitään niin tosiaan kannattaa jättää homma itse tekemättä, säästyy palaneita ohjainlaitteita ja euroja
On se vaikeaa !! Kun on lusikal saannu ni ei voi kauhal vaatia
Comment
-
Comment