Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 02tii
    replied
    Moi, tiedustelin tätä samaa Recrolta noin kuukaisi sitten, vastaus oli että laatikko korjataan BMW:n antamiin specseihin, ei siis vahvistusta saatavana sieltä.
    Petri
    Originally posted by LongJohn View Post
    Omasta on toistaiseksi laitettu meka ja öljyt. Mekan osalta venat ekaan ylikokoon, ohivuotomittaukset vakiolämmöissä ym. Itse askin remontin osalta en osaa sanoa - pitää tiedustella tarkemmin kun tulee ajankohtaiseksi ja auton sinne viepi.

    Tekeekös Recro vahvistuksia vai pelkkää remonttia? Jos vahvistaminen ei onnistu se sulkee ko vaihtoehdon minun osalta jo pois.

    Leave a comment:


  • LongJohn
    replied
    Originally posted by Arnolds View Post
    Kun tätä keskustelua nyt käydään niin olisi todellakin mukava tietää asianosaisilta, että mitä kaikkea sinne lootaan on vaihdettu.
    Sen jälkeen voi kaikki miettiä minne lootan vie remonttiin.
    Omasta on toistaiseksi laitettu meka ja öljyt. Mekan osalta venat ekaan ylikokoon, ohivuotomittaukset vakiolämmöissä ym. Itse askin remontin osalta en osaa sanoa - pitää tiedustella tarkemmin kun tulee ajankohtaiseksi ja auton sinne viepi.

    Tekeekös Recro vahvistuksia vai pelkkää remonttia? Jos vahvistaminen ei onnistu se sulkee ko vaihtoehdon minun osalta jo pois.

    Leave a comment:


  • rotaN
    replied
    Originally posted by Arnolds View Post
    Ostin tuon sigun 535:n puolitoista vuotta sitten. Samana päivänä kotiin ajaessa ilmeni tuo humppaus vika. Soitin seuraavana päivänä liikkeeseen ja loppu tuloksena liike maksoi rempasta puolet ja autolla oli jo ajettu ostohetkellä yli 300km.

    Eli ehdottomasti heti yhteys liikkeeseen ja neuvottelemaan.

    nuinhan se pitäskin olla mutta riippuu liikkeestä niin ei aina ole, kyselin tuossa yhestä autosta niin liikkeenmyyjä sano että jos vaikka laatikko hajoaa, remppa maksaa 3000e, ja autolla ajettu 200 tkm, niin asiakas saa hyödyn kun laatikko rempataan joten liike maksaa 1/3 osan, jos auto ajettu 100 tkm, niin liike maksaa 2/3 osan. eli perustuu tuohon osan "laskennalliseen ikään". onhan näissä tietysti eroja..

    Leave a comment:


  • shmetalman
    replied
    Pitääpä soitella heti puolin. Kiitos vinkeistä

    Originally posted by Arnolds View Post
    Ostin tuon sigun 535:n puolitoista vuotta sitten. Samana päivänä kotiin ajaessa ilmeni tuo humppaus vika. Soitin seuraavana päivänä liikkeeseen ja loppu tuloksena liike maksoi rempasta puolet ja autolla oli jo ajettu ostohetkellä yli 300km.

    Eli ehdottomasti heti yhteys liikkeeseen ja neuvottelemaan.

    Leave a comment:


  • shmetalman
    replied
    274 ajettu, olin yhteydessä muutama viikko ostosta ekan kerran liikkeeseen sähköpostilla sekä soitellen.


    Originally posted by Kossu Allu View Post
    Jos olet ollut liikkeeseen yhteydessä esim. sähköpostilla tai muuten kirjallisena, niin mielestäni saisit osan kustannuksista pois kuluttajasuojan kautta. Muussa tapauksessa tarvitset toisen henkilön, joka voi todistaa tämän yhteydenoton liikkeeseen. (Vaikka olisi 6kk siis olisi kulunut jo.)

    Kierrokset kyllä nousee sellaisten (suurimman osan) autokauppiaista, jotka ovat kieroja kuin korkkiruuvit.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎