Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 530D nykii , kolisee ja tutisee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TailuKruu
    Bimmer Rookie
    • Oct 2010
    • 37
    • Oulu

    E60 530D nykii , kolisee ja tutisee?

    Hei,

    tulipas tollanen alkupään 530d manuaali hankittua ja nyt pitäs pitää arpajaiset vioista

    1. Peräpäästä kuuluu tömähdys vaihdetta vaihdettaessa (HUOM. ei 1-2). Voisko nämä olla jotaki peräpään puslahommia vai onko vika kardaanissa?

    2. Täyskaasulla kun kiihdyttää niin meno on tyyliin menee-eimene-meneesittenkin-eisittenkään. Eli ikäänkuin pätkisi ahtoja tms. Onko ollut muilla vastaavaa vikaa? Esim. kolmosvaihteella kun suoristaa nilkan niin alkuun vääntöalueella tuntuu kuin voimaa olisi niin prkleesti mutta sitä iloa kestää vain puolisekunttia ja sitten ollaan puolisekunttia ihan kuolleita ja sitte mennään taas. Tämä piina ei niin selkeä ole 1. ja 2. vaihteella mutta suuremmilla sitten sen huomaa jo selvästi.

    3. Auto tutisee +80kmh nopeuksissa melkoisesti ja meno on muutenkin aika levotonta. Oon lukenut tuota tutinaketjua läpitte ja sieltä vinkkejä löytyykin. Laitoin tämän tähän lähinnä tuon tömähdyksen vuoksi että oisko näillä joku yhteys?

    4. Saako näistä jollain kiinakaapeleilla vikakoodit luettua vai onko samahomma kun vageissa että pitää ostaa kerralla se "oikea"?

    Kiitos etukäteen kaikille osallistuneille
  • Kossu Allu
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2016
    • 222
    • Espoo

    #2
    4:

    Osta kympillä tämmöinen: http://www.ebay.co.uk/itm/INPA-K-DCA...QAAOSwmgJY1H8n

    Mukaan tulee ohjelma, ohjeet asentamiseen ja kaapeli . Itelleni tuli perille noin kahdessa viikossa.

    E91 320d -07 M-Sport
    211hv / 430nm

    Ex:
    E60 525dA -06 "M-Sport"
    M57TU2D25, GA6HP26
    238hv / 510nm


    M: pre-LCI OEM E6x helmat ja E60 takapuskuri, PDC

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10941
      • Joensuu

      #3
      Kyllä näistä saa luettua kiinan kaapelilla koodit. Koodienlukemiseen on monia softia, mielestäni järkevintä laittaa INPA ja/tai ISTA. ISTA on helpompi käyttää kun se on tarkoitettu merkkiliikkeeseen ja INPA tehtaalle. Jos joskus meinasin vanhempiakin kui e60 lukea, niin kannattaa ostaa piuha, jossa on katkaisija (yhdistää pinnit 7&8).
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • ihankeijovaan
        Newbiemmer
        • Oct 2009
        • 7
        • Suomi

        #4
        2. Antaisin oman äänen maf anturille

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎