Itse tykkään testata missä se vika on ennen osien hankkimista, jos testaamisen pystyy kohtuu vaivalla tekemään. Mukavampi kun tietää missä vika ja kerralla kuntoon. Siellä voi hyvin olla vaikka päätermari & laatikon termari vaihtokunnossa. Jos vaihtaa vain päätermarin pääsee kohta taas lutraamaan uudestaan jne.
E61 lämppäriprobleema. Vika korjattu
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
Kokeiltu -> ei vaikutusta. Tänään vaihdettu moottorin termostaatti, nyt lämmöt isolla tiellä ilmastointi päällä 78-90. Sitten kun laittaa kabiinissä lämmöt täysille, tippuu moottorin lämmöt alle 70 asteeseen. Tänään ulkona 10 astettä lämpimämpää kuin edellisessä testissä.Originally posted by Muurinen View PostTomaatti on. Tämän vois kokeilla.
Eli liian kylmänä käy edelleen. Ei kai tuossa uudessa syylärissä nyt voi olla mitään, mikä tämän aiheuttaisi.? Alkaa vituttaa noiden nesteiden kanssa lutraaminen.
Comment
Comment