Hei,
Autoon vaihdettiin lci umpiot tänään ja nyt pientä probleemaa vasemman säätömoottorin kanssa.. päivällä kun valot sai ensimmäisen kerran paikalleen ja kokeilin niin kummankin puolen automaattisäätö pelasi ongelmitta (käynnistyksessä ylös-alas testi). Nyt kun valot sai säädettyä kohdalleen niin huomasin että testi ei pelaa enää kuin toisella puolella, mutta säätömoottorit surisee kyllä molemminpuolin.
Tutkiessa sitten totesin että jostain syystä korkeuden manuaalinen säätöruuvikin on sen verta tiukka pyöritellä käsin että ei ihmekään jos säätömoottori ei jaksa sitä liikutella. Toimivalla puolella manuaalisäätökin pyörii tosi kevyesti kuten kuuluukin
Ideoita mikä tuossa nyt ahdistaa säätöä? tarkistin jo että johdot ei ole välissä yms, ainut mikä itsellä tuli mieleen että voiko hammastus olla jotenkin väärillä kierteillä mikä tekisi säätöruuvin tiukaksi, en vain ymmärrä missä välissä se on voinut tapahtua sillä ainut mitä valoista säädettiin oli sivusuunta
Minkälainen homma tuo säätömoottori on yleensäkin purkaa, umpio pöydälle (taas)?
Toinen pirullinen ongelma ilmeni kun tuli parkkirinkuloihin ledit niin aiheuttaa jostain syystä särinää radioon, heti kun lyö parkit pois päältä kuuluu kuten kuuluukin
Autoon vaihdettiin lci umpiot tänään ja nyt pientä probleemaa vasemman säätömoottorin kanssa.. päivällä kun valot sai ensimmäisen kerran paikalleen ja kokeilin niin kummankin puolen automaattisäätö pelasi ongelmitta (käynnistyksessä ylös-alas testi). Nyt kun valot sai säädettyä kohdalleen niin huomasin että testi ei pelaa enää kuin toisella puolella, mutta säätömoottorit surisee kyllä molemminpuolin.
Tutkiessa sitten totesin että jostain syystä korkeuden manuaalinen säätöruuvikin on sen verta tiukka pyöritellä käsin että ei ihmekään jos säätömoottori ei jaksa sitä liikutella. Toimivalla puolella manuaalisäätökin pyörii tosi kevyesti kuten kuuluukin
Ideoita mikä tuossa nyt ahdistaa säätöä? tarkistin jo että johdot ei ole välissä yms, ainut mikä itsellä tuli mieleen että voiko hammastus olla jotenkin väärillä kierteillä mikä tekisi säätöruuvin tiukaksi, en vain ymmärrä missä välissä se on voinut tapahtua sillä ainut mitä valoista säädettiin oli sivusuunta
Minkälainen homma tuo säätömoottori on yleensäkin purkaa, umpio pöydälle (taas)?
Toinen pirullinen ongelma ilmeni kun tuli parkkirinkuloihin ledit niin aiheuttaa jostain syystä särinää radioon, heti kun lyö parkit pois päältä kuuluu kuten kuuluukin
Comment