Tuli ostettua otsikon mukainen kulkine (vm. 2006). Alta 4000 rpm täysin hengetön, mutta sen jälkeen alkaa vähän tapahtua.
Yhden m52tub28 koneen omistaneena ja foorumia selanneena tiedän ne tyypilliset viat eli imuvuodot, anturit ja vanos tiivisteet kiusaavat myös tätä konetta. Ei sentään ihan tajuttomasti ilmaa vuoda kun öljykorkin avatessa voi tuntea selkeää alipainetta.
Mutta ennen kuin tilaan kasan osia Saksasta kiinnostaisi tietää onkohan auton nokka-akselin anturi(t) pimeänä. Liitin mukaan Screenshotin.
Tarkastelin siis Vanosin toimintaa kaasutellessa ja sekä "vanos inlet", että "vanos outlet" arvot ja siis palkit liikkuivat kaasutellessa villisti. Eli vaikuttaisi että vanos ei ainakaan ole jumissa. Yläpuolella olevat "adaptation camshaft inlet" ja "adaptation camshat outlet" eivät reagoi ollenkaan kaasuun. Eli pitäisikö niiden edes reagoida kaasun asentoon? Vai voidaanko tehdä päätelmiä vanosin muuttuvista arvoista, että nokka-akselin anturit toimivat?
Niin ja virhekoodeja ei siis ole inpan mukaan lainkaan.
Yhden m52tub28 koneen omistaneena ja foorumia selanneena tiedän ne tyypilliset viat eli imuvuodot, anturit ja vanos tiivisteet kiusaavat myös tätä konetta. Ei sentään ihan tajuttomasti ilmaa vuoda kun öljykorkin avatessa voi tuntea selkeää alipainetta.
Mutta ennen kuin tilaan kasan osia Saksasta kiinnostaisi tietää onkohan auton nokka-akselin anturi(t) pimeänä. Liitin mukaan Screenshotin.
Tarkastelin siis Vanosin toimintaa kaasutellessa ja sekä "vanos inlet", että "vanos outlet" arvot ja siis palkit liikkuivat kaasutellessa villisti. Eli vaikuttaisi että vanos ei ainakaan ole jumissa. Yläpuolella olevat "adaptation camshaft inlet" ja "adaptation camshat outlet" eivät reagoi ollenkaan kaasuun. Eli pitäisikö niiden edes reagoida kaasun asentoon? Vai voidaanko tehdä päätelmiä vanosin muuttuvista arvoista, että nokka-akselin anturit toimivat?
Niin ja virhekoodeja ei siis ole inpan mukaan lainkaan.
Comment