Tuuttas bemuli tänään sen verran reippaan sinisen savupilven tyhjäkäynnillä käyttämisen jälkeen, että pitäis varmaan alkaa tuolle koslalle jotain tehdä. Huomasin puol vuotta sitten eka kerran, että auto savuttaa kun sitä käyttää useamman minuutin paikallaan ja sen jälkeen painaa kunnolla kaasua. Vaihdoin huohottimet molemmille puolille ja öljyn kulutus väheni, mutta savuttaa edelleen tyhjäkäynnillä käyttämisen jälkeen.
Ei tuo varmaankaan mistään muusta voi johtua kuin venttiilinvarren kumeista? Kaveri joka harrastelee jenkkejä epäili viallisesta EGR venttiilistä, mutta onko näissä BMW:n koneissä moista ongelmaa?
Kannattaako tuota sen enempää tutkia esim. puristuspaineita tms.?
Onko kellään kokemuksia paljonko kumien vaihto maksaa töineen N62 v8:siin?
Tai onko täällä ketään joka tekee venakumivaihto remontteja?
Ei tuo varmaankaan mistään muusta voi johtua kuin venttiilinvarren kumeista? Kaveri joka harrastelee jenkkejä epäili viallisesta EGR venttiilistä, mutta onko näissä BMW:n koneissä moista ongelmaa?
Kannattaako tuota sen enempää tutkia esim. puristuspaineita tms.?
Onko kellään kokemuksia paljonko kumien vaihto maksaa töineen N62 v8:siin?
Tai onko täällä ketään joka tekee venakumivaihto remontteja?
Comment