Laitetaanpas pieni selostus kun moni painii akun purkautumisen kanssa, tässä yksi mahdollinen ratkaisu. Eli potilas on otsikon mukainen, ja oireena oli voimakas virran häviäminen. Auto ei mennyt nukkumaan ollenkaan, vaihdekepin P-valo sammui ehkä parin tunnin jälkeen lukitsemisesta, mutta kuskin oveen jäi takaikkunoiden lukitusnappiin vihreä valo killittämään hamaan tappiin asti. Lisäksi konehuoneessa jatkuva vinkuna ja surina päällä kun läpät seilas omiaan ja muutkin vehkeet hereillä jatkuvasti. Ajoista riippuen semmosen 10-14 tuntia kärsi seisottaa että lähti vielä käyntiin. Kaikenlaista pientä jännää oli muutenkin, iDrive hukkasi kielen ja päivämäärät jo 5 min seisonnan jälkeen, HUD:lla näkyi vain osa informaatiosta, esim navi-ohjeet ei näkyneet ollenkaan ym. hassua. Vikakoodeissa näkyi varmaan kymmenellä eri ohjainlaitteella koodi viallisesta Can-väylästä. No sitten vain vikaa paikallistamaan, ja syylliseksi paljastui ilmaperän ohjainmoduli. Boksi vaihtoon ja taas pelaa niinkuin pitääkin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 530xd -06 akun purkautumisongelma ja ratkaisu
Collapse
X
-
Millaisen päättelyketjun lopputulemana tuo vian aiheuttaja paikannettiin?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostMillaisen päättelyketjun lopputulemana tuo vian aiheuttaja paikannettiin?F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
-
Originally posted by Tume View PostLaitetaanpas pieni selostus kun moni painii akun purkautumisen kanssa, tässä yksi mahdollinen ratkaisu. Eli potilas on otsikon mukainen, ja oireena oli voimakas virran häviäminen. Auto ei mennyt nukkumaan ollenkaan, vaihdekepin P-valo sammui ehkä parin tunnin jälkeen lukitsemisesta, mutta kuskin oveen jäi takaikkunoiden lukitusnappiin vihreä valo killittämään hamaan tappiin asti. Lisäksi konehuoneessa jatkuva vinkuna ja surina päällä kun läpät seilas omiaan ja muutkin vehkeet hereillä jatkuvasti. Ajoista riippuen semmosen 10-14 tuntia kärsi seisottaa että lähti vielä käyntiin. Kaikenlaista pientä jännää oli muutenkin, iDrive hukkasi kielen ja päivämäärät jo 5 min seisonnan jälkeen, HUD:lla näkyi vain osa informaatiosta, esim navi-ohjeet ei näkyneet ollenkaan ym. hassua. Vikakoodeissa näkyi varmaan kymmenellä eri ohjainlaitteella koodi viallisesta Can-väylästä. No sitten vain vikaa paikallistamaan, ja syylliseksi paljastui ilmaperän ohjainmoduli. Boksi vaihtoon ja taas pelaa niinkuin pitääkin.
Omani tarvis myös uutta palikkaa, kun ei meinaa perä alkaa toimimaan.G31 540d xdrive
E28 535iA ikiprojekti
Comment
-
Comment