Onko muut törmännyt tämmöiseen seikkaan:
Kaasuläpän hitauden huomaa nyt liukkaalla. Siinä vaiheessa, kun on sivuluisussa ja löysää kaasua, niin mitään ei tapahtu. Viive on todella pitkä ainakin mulle.
Tulee vähän oho tilanteita. Sama homma myös toisin päin, kun junttaa lapun lattiaan, niin kelaa hiljalleen taas kierroksia.
Voiko tuota kaasuläpän nopeutta muuttaa millään parametrillä?
Vai onko toi vain ominaisuus?
Tykkään ajaa autolla, joka reakoi polkimen liikkeeseen.
Vaijerilla tuo ongelma korjaantuisi kyl.
Auto on manuaali.
Automaatilla tuota tuskin huomaa tai tiedostaa koko asiaa.
Kaasuläpän hitauden huomaa nyt liukkaalla. Siinä vaiheessa, kun on sivuluisussa ja löysää kaasua, niin mitään ei tapahtu. Viive on todella pitkä ainakin mulle.
Tulee vähän oho tilanteita. Sama homma myös toisin päin, kun junttaa lapun lattiaan, niin kelaa hiljalleen taas kierroksia.
Voiko tuota kaasuläpän nopeutta muuttaa millään parametrillä?
Vai onko toi vain ominaisuus?
Tykkään ajaa autolla, joka reakoi polkimen liikkeeseen.
Vaijerilla tuo ongelma korjaantuisi kyl.
Auto on manuaali.
Automaatilla tuota tuskin huomaa tai tiedostaa koko asiaa.
Comment