Announcement

Collapse
No announcement yet.

LCI CAS jumissa, sähköt hävis ennen ongelmoinnin loppua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hela
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 397
    • Turku

    LCI CAS jumissa, sähköt hävis ennen ongelmoinnin loppua

    Pikaista apua tarvitaan kun CAS on kuollut, joten autosta uupuu sähköt. Piti istalla muuttaa ilmastoiti menemättä päälle kun laittaa auto toiminnon päälle. Ista ilmoitti, että ota avain pois virtalukosta ja ohjelmointi jatkuu sen jälkeen. Ongelmaksi muodostui että akkulaturista hävis sähkö juuri ennen kuin ohjelmointi pääsi alkamaan, joten se siitä sitten. Autoon en saa enää yhteyttä, joten mites saan CAS modulin takaisin henkiin? Pikaista apua tarvitaan, kun emännän pitäisi päästä lähtemään töihin.
    Ajoitustyökalujen vuokraus: M42/M50/M52/M60/M62/M62tu
    M47/M57/n/tu
    N43, N47

    Vuokraan tallia Oulussa, jossa on nosturi ja paineilma!

    Osia:
    https://photos.app.goo.gl/wtFZV9i2HA4NUXoS8

    Tämän hetken kilvelliset pihan täytteet:
    MB AMG C32 -01
    Alpina B3 -94
    120d -09
    520ia -81
    535d -11
    535d -12
    750il -92
    750il -00
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #2
    Näkyykö INPA:lla mitään? Kokeilitko Winkfp:tä? Normaali akkulaturihan ei tuohon riitä, vaan autoon tarvitsee kytkeä virtalähteeseen, josta saa tasaista jännitettä, mielellään yli 14V.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • Tontsa80
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2009
      • 271
      • pori

      #3
      Originally posted by HTK12 View Post
      Näkyykö INPA:lla mitään? Kokeilitko Winkfp:tä? Normaali akkulaturihan ei tuohon riitä, vaan autoon tarvitsee kytkeä virtalähteeseen, josta saa tasaista jännitettä, mielellään yli 14V.
      Miten rikollista/riskialtista on ohjelmoinnin aikana antaa sähköä viereisestä autosta? Harvalla varmaan on sellaista tarpeeksi järeää akkulaturia... apuakuilla ainakin moottoriohjelma laitettiin, mutta kunnei ole niitä akkujakaan:think
      Vikakoodien lukua porin suunnalla

      Comment

      • Hela
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2003
        • 397
        • Turku

        #4
        Hommahan kusi siinä kun kohmeinen kompura lähti varastossa käyntiin ja poltti sulakkeen ja samassa linjassa oli virtalähde. Autoon ei saa mitään yhteyttä ei inpalla eikä winkfp:llä. Wake up linjaan laitoin 12v mutta sekään ei tuonut autoa eloon sen vertaa, et ois softilla päässyt kiinni. Tänään laitan kl15 linjaan sähköt ja toivottavasti saan sitten auton heräämään sen verran et pääsis koneella kiinni, mutta ei se välttämättä cassia pelasta, ku cas pitäis ohjelmoida ilman kl15.

        Ista ei ehtinyt tosiaan ees aloittaa sw päivitystä, koska sähköt hävis juuri siinä kohtaa, kun otin avaimen irti virtalukosta. aika hyvin sattu kompuran käynnistymisen kanssa samaan ista valitti heti ettei oo sähköä tarpeeksi ja ettei voi jatkaa mutta silti cassin kohdalla oleva progress palkki meni loppuun asti ja siinähän se sit olikin.
        Ajoitustyökalujen vuokraus: M42/M50/M52/M60/M62/M62tu
        M47/M57/n/tu
        N43, N47

        Vuokraan tallia Oulussa, jossa on nosturi ja paineilma!

        Osia:
        https://photos.app.goo.gl/wtFZV9i2HA4NUXoS8

        Tämän hetken kilvelliset pihan täytteet:
        MB AMG C32 -01
        Alpina B3 -94
        120d -09
        520ia -81
        535d -11
        535d -12
        750il -92
        750il -00

        Comment

        • Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

          #5
          Uus boksi vaan. Ei ole edes mikään kallis osa.
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

          Comment

          • böntti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2011
            • 2857
            • Tampere

            #6
            Otahan kissvesalaan yhteyttä niin saa purkin henkiin, uuden ostamista ei tartte lähtökohtaisesti harkita.
            -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
            -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
            -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
            -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

            -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎