325E vastaa, Laitoin E61 M5 Touringin molemmat etu ja takavakaajat
Kokemuksesta tiedän, että Sedan koriin voi laittaa E61 M5 Touringin vakaajat näin tein. Autooni E60 530D LCI 2008 koriini oston BMW orginaalina E61 M5 Touringin etuvakaajan 28mm ja 20mm takavakaajan. Taakse ei tarvii kiinnityslenkkiä vaihtaa, ainoastaan vaihtaa vakaajan lisäksi vakaajan kumi 20mm. Etupäähän pitää ostaa se kaareva alumiinilenkki, te meinasitte ,että se on isomi vaan käytännössä asia päinvastoin lenkki on kehältä pienempi (kun sain sen käsiin ymmärsin idean miksi) kai siksi ettei kumi taivu kun kehä on pieni ja 28mm vakaajan kumiosuus on pienempi huomattavasti. Etupään korisssa olevien kiinnikkeiden 8mm pinnapulttien väli on sama. Yllättävintä oli huima käytännön tuntuma ajossa oleva ero ja vakaajien lopputulos vaihdon lopputulos oli hyvä, se ei ollut puskeva tai aliohjautuva. Käytin em. normaaleja kananluita ja niissä ei ole ollut mitään ongelmaa. Ne on oleet jo yli 4-vuotta ja ei kolise vieläkään.
Niin ostamani uudet BMW vakaajat karhensin karhennus-turkilla ja pyyhin tinnnerillä pölyt pois ja maalasin ne 2K akryl-automaalilla, kestää siten paremmin tiesuoloja.
Löytyy kuva materiaalia mm. etuvakaajan kiinikkeistä ja sen eroista vakioon, eli voin laittaa em. asiasta kiinostuneille kuvia sähköpostilla, en viitsi alkaa taiteilee niitä tähän.
Laittakaa postia osoitteeseeni: [email protected]
Kokemuksesta tiedän, että Sedan koriin voi laittaa E61 M5 Touringin vakaajat näin tein. Autooni E60 530D LCI 2008 koriini oston BMW orginaalina E61 M5 Touringin etuvakaajan 28mm ja 20mm takavakaajan. Taakse ei tarvii kiinnityslenkkiä vaihtaa, ainoastaan vaihtaa vakaajan lisäksi vakaajan kumi 20mm. Etupäähän pitää ostaa se kaareva alumiinilenkki, te meinasitte ,että se on isomi vaan käytännössä asia päinvastoin lenkki on kehältä pienempi (kun sain sen käsiin ymmärsin idean miksi) kai siksi ettei kumi taivu kun kehä on pieni ja 28mm vakaajan kumiosuus on pienempi huomattavasti. Etupään korisssa olevien kiinnikkeiden 8mm pinnapulttien väli on sama. Yllättävintä oli huima käytännön tuntuma ajossa oleva ero ja vakaajien lopputulos vaihdon lopputulos oli hyvä, se ei ollut puskeva tai aliohjautuva. Käytin em. normaaleja kananluita ja niissä ei ole ollut mitään ongelmaa. Ne on oleet jo yli 4-vuotta ja ei kolise vieläkään.
Niin ostamani uudet BMW vakaajat karhensin karhennus-turkilla ja pyyhin tinnnerillä pölyt pois ja maalasin ne 2K akryl-automaalilla, kestää siten paremmin tiesuoloja.
Löytyy kuva materiaalia mm. etuvakaajan kiinikkeistä ja sen eroista vakioon, eli voin laittaa em. asiasta kiinostuneille kuvia sähköpostilla, en viitsi alkaa taiteilee niitä tähän.
Laittakaa postia osoitteeseeni: [email protected]
Originally posted by Tontsa80
View Post
Comment