Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535D Vaihdelaatikkokysymyksiä
Collapse
X
-
Jos tuolla laatikossa tapahtuu mitään erikosuuksia ajossa "humppausta", korkeempaa kierrätystä kevyellä kaasulla tai jotain ni kannattaa käyttää koneessa ja lukee sieltä myös E pakan sopeutukset eikä vaan olettaa momentin muunninta aina. Mulla E pakka oli kulunu helsinkiajeluiden takia ihan kaput (260tkm) eikä megatroniikan täys huolto auta pitkäs juoksussa enää. Nyt tulossa hieman vahvistettu uusilla pakoilla ja momentin muuntimella niin joskos kestäis sitten
Comment
-
-
Originally posted by Turobimmer View PostJos tuolla laatikossa tapahtuu mitään erikosuuksia ajossa "humppausta", korkeempaa kierrätystä kevyellä kaasulla tai jotain ni kannattaa käyttää koneessa ja lukee sieltä myös E pakan sopeutukset eikä vaan olettaa momentin muunninta aina. Mulla E pakka oli kulunu helsinkiajeluiden takia ihan kaput (260tkm) eikä megatroniikan täys huolto auta pitkäs juoksussa enää. Nyt tulossa hieman vahvistettu uusilla pakoilla ja momentin muuntimella niin joskos kestäis sittenBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Turobimmer View PostJos tuolla laatikossa tapahtuu mitään erikosuuksia ajossa "humppausta", korkeempaa kierrätystä kevyellä kaasulla tai jotain ni kannattaa käyttää koneessa ja lukee sieltä myös E pakan sopeutukset eikä vaan olettaa momentin muunninta aina. Mulla E pakka oli kulunu helsinkiajeluiden takia ihan kaput (260tkm) eikä megatroniikan täys huolto auta pitkäs juoksussa enää. Nyt tulossa hieman vahvistettu uusilla pakoilla ja momentin muuntimella niin joskos kestäis sittene60 530d M57N2, -05
Ex:
e36 320i M50B20, -92
e36 320i M52B20, -93
Comment
-
-
Originally posted by Kripp666 View PostMiten tämä toimii :thinkVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Comment