Announcement

Collapse
No announcement yet.

BC Racingin yläpäät narisee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • revote
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2013
    • 1886
    • Hollola

Ei mulla ole siellä oikeaa laakeria vaan juurikin muoviset levyt joiden välissä on kuulia. Eli juurikin vanha malli siis kaiketi.

Mulla on neopreenisukat kierteiden suojana ja ne näyttäisi suojaavan kyllä aika hyvin. Yläpäät ovat haastavampia.
    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

Comment

• Pazi88
      Moderator
      • Jan 2007
      • 11111
      • Oulu

Originally posted by revote View Post
      Ei mulla ole siellä oikeaa laakeria vaan juurikin muoviset levyt joiden välissä on kuulia. Eli juurikin vanha malli siis kaiketi.

Mulla on neopreenisukat kierteiden suojana ja ne näyttäisi suojaavan kyllä aika hyvin. Yläpäät ovat haastavampia.
      Muoviset levyt missä on kuulia. Kuullostaa kyl semmoselta mitä en oo edes nähny näissä. Outoa :think
      Last edited by Pazi88; 05-06-2018, 09:08.

Instagram, YouTube kanava
      ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

Comment

• revote
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2013
        • 1886
        • Hollola

Harmi kun mulla ei ole enää tallessa vanhaa laakeria jonka vaihdoin uuteen mutta tosiaan laakeri on muovia rakenteeltaan ja välissä on kuulat.

Sellaiset mulla oli ja sellaiset Mamasan myös toimitti kun sinne silloin soittelin.

Edit: täällä on kuva, tuo kelta/valkoinen oikeassa alakulmassa https://instagram.com/p/BUzpxg6Am-3/
        | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

Comment

• walopower
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2012
          • 294
          • Espoo

Alkuperäisetkin tolpan laakerit vaatii vaseliinin lisäystä vaikka sitä ei missään sanota, muuten menee äkkiä huonoon kuntoon, niin kuin isossa osassa autokannasta jo on.
          Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

Comment

• Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5416
            • S:t Karins

Originally posted by walopower View Post
            Alkuperäisetkin tolpan laakerit vaatii vaseliinin lisäystä vaikka sitä ei missään sanota, muuten menee äkkiä huonoon kuntoon, niin kuin isossa osassa autokannasta jo on.
            No ei kyllä vaadi, olen ajanut liisariautoilla aina sen 130 - 150 th km ilman mitään rasvausta, siis orkkis alustalla. Eikä mitään narinoita ym ole ikinä kuulunut.
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

Comment

• walopower
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2012
              • 294
              • Espoo

Originally posted by Tommix View Post
              No ei kyllä vaadi, olen ajanut liisariautoilla aina sen 130 - 150 th km ilman mitään rasvausta, siis orkkis alustalla. Eikä mitään narinoita ym ole ikinä kuulunut.
              Ootko kertaakaan niitä edes katsonut?
              Ei ne.yleensä narisekaan vaikka olisi huonossa kunnossa.
              Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎