Terve,
Onko näissä M57 koneissa kaasuläppä kuinka oleellinen osa? Tärähtäähän se kone enemmän, kun sen sammuttaa ja on läppä täysin auki.
Paikansin siis vihdoin miksi kierrokset seilaa +-50rpm ja auto heiluu ees taas pikkasen vakkarilla ajaessa 70-110 vauhtia. Kaasuläppä siis on väljä tai paskanen (huomenna tarkempi diagnosointi) ja nyt on mietinnän alla, että rupeeko tota korjaamaan, uusimaan vai ottaisiko sen kokonaan pois käytöstä.
Mitä mieltä olette ja jos olette kohdanneet saman ongelman miten korjasitte?
Autona sigun pre-LCI E60, 264tkm rullattuna.
Onko näissä M57 koneissa kaasuläppä kuinka oleellinen osa? Tärähtäähän se kone enemmän, kun sen sammuttaa ja on läppä täysin auki.
Paikansin siis vihdoin miksi kierrokset seilaa +-50rpm ja auto heiluu ees taas pikkasen vakkarilla ajaessa 70-110 vauhtia. Kaasuläppä siis on väljä tai paskanen (huomenna tarkempi diagnosointi) ja nyt on mietinnän alla, että rupeeko tota korjaamaan, uusimaan vai ottaisiko sen kokonaan pois käytöstä.
Mitä mieltä olette ja jos olette kohdanneet saman ongelman miten korjasitte?
Autona sigun pre-LCI E60, 264tkm rullattuna.
Comment