Nonii nyt tarvittas bmw-tietämystä. Kävi sillälailla, että map-anturi irtosi kovan kiihdytyksen seurauksena ja "tiivistekumiholkki" repesi kahtia, puolet anturissa kiinni, toinen puoli JOSSAIN. Ajoin tietämättömänä suhinan saattelemana noin vajaa puoli kilsaa kotiin ilman, että tapahtui kuitenkaan mitään katastrofaalista.
Kysymys kuuluu, tietääkö joku voiko kumiholkin toinen puoli olla imusarjassa matkalla kohti moottoria?
Uskaltaakohan ajaa talliin avaamaan paikkoja vai pitääkö hakea työkalut auton luokse? Tähän hätään en pääse katsomaan imusarjan koloon, mutta yritän valmistautua tulevaan.
Piirsin demonstraatiokuvan kysymyksestä, eli mahtaako siellä olla joku este, ettei katkennut kumiholkki pääse imusarjaan?
Vai onko siellä vain suora putki, jolloin kumiholkin katkennut pää pääsee moottoriin?
Kiitos neuvoista!
Kysymys kuuluu, tietääkö joku voiko kumiholkin toinen puoli olla imusarjassa matkalla kohti moottoria?
Uskaltaakohan ajaa talliin avaamaan paikkoja vai pitääkö hakea työkalut auton luokse? Tähän hätään en pääse katsomaan imusarjan koloon, mutta yritän valmistautua tulevaan.
Piirsin demonstraatiokuvan kysymyksestä, eli mahtaako siellä olla joku este, ettei katkennut kumiholkki pääse imusarjaan?
Vai onko siellä vain suora putki, jolloin kumiholkin katkennut pää pääsee moottoriin?
Kiitos neuvoista!
Comment