Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 523i N53b25 käynti ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delphin
    BTCF Member
    • Mar 2006
    • 231
    • Nurmijärvi

    E61 523i N53b25 käynti ongelma

    Autossa oli nykimistä matalilla kierroksilla kiihdyttäessä. Koska tulpat piti muutenkin vaihtaa niin vaihdoin tulpat, puolat ja vuotavan öljykopan tiivisteen. Ennen vaihtoa ei vikakoodeja. Nyt kun auton käynnistää niin heittää moottorivikavalon ja sammuu. Vikakoodeina on joka pytyllä misfire koodit mikä viittais suuttimiin. Pitääkö suutinputket uusia aina, kun ottaa venttiilikopan irti vai sattumoisin korkeapainepumppu sökö? Ideoita? Miten pumpun kunnon voisi helpoiten testata?
    Last edited by Delphin; 12-07-2018, 21:07.
    Vanhoja katiskoja.
  • Juggie
    Bimmer Rookie
    • Jun 2007
    • 199
    • Pohjois-Pohjanmaa

    #2
    Otitko venakoppaa irrottaessa suuttimet irti?
    Jos otit, niin suojasitko / vaihdoitko niitä teflontiivisiteitä?

    Comment

    • Delphin
      BTCF Member
      • Mar 2006
      • 231
      • Nurmijärvi

      #3
      Originally posted by Juggie View Post
      Otitko venakoppaa irrottaessa suuttimet irti?
      Jos otit, niin suojasitko / vaihdoitko niitä teflontiivisiteitä?
      Suuttimia ei irroitettu. Ainoastaan jakotukin ja suuttimen väliset putket.
      Vanhoja katiskoja.

      Comment

      • Juggie
        Bimmer Rookie
        • Jun 2007
        • 199
        • Pohjois-Pohjanmaa

        #4
        Ok. Joka tapauksessa suutinputkia ei tarvitse uusia joka kerran jälkeen. Olisiko ohje ollut kolmen kerran välein, todellisesta tarpeellisuudesta en tiedä. Joku tietävämpi korjaa tarvittaessa

        Comment

        • Delphin
          BTCF Member
          • Mar 2006
          • 231
          • Nurmijärvi

          #5
          Vika löytyi. DME boxi oli rikki.
          Vanhoja katiskoja.

          Comment

          • fraatti
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 4629
            • Tampere

            #6
            Originally posted by Delphin View Post
            Vika löytyi. DME boxi oli rikki.
            Jos syttykivet palaa niin täällä onnistuu niiden vaihto parempiin/ehjiin. Samalla saitilla on juttua miksi alkuperäinen sytkä käy boksin päälle. Sieltä löytyy myös ohjeet lääkkeeseen mikä säästelee näitä osia.

            NOXEM series NOx emulator will restore the initial power, economy and smooth run of your car’s engine! an alternative for OEM NOx sensors: 11787587129 11787587130 11787590402 developed for: BMW N43 & N53 ENGINES BMW Models Read more…
            F11 535dX LCI
            Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎