Elikkäs joo 15 tkm sitten tuli vaihdettua palat taakse ja kuluneisuusanturi nyt kävin sitten autopesussa painehuuhtelussa ja sieltä pois ajaessa idrive ilmoitti että service soon ja katsoin että takapalat vaihdettava 2600 km päästä.
Eikös noissa pidä aina vaihtaa anturi palojen nollauksen yhteydessä vai voisikohan tuon vain nollata ja jatkaisi siitä +70 k missä se olikin ennen pesua.
Taisi mennä vettä vain väärään paikkaan pesussa. Johto ja liitin yms näyttävät ihan hyviltä päällepäin.
Eli vaihdanko uuden anturin ja nollaan kuluneisuuden vai voikohan anturin jättää sinne ja nollata vain? Ei pitäisi kauhean kulunut olla
Jäänyt fobiat kun kaverin autoon joskus nollattiin ilman anturin vaihtoa ja sen jälkeen edes anturin vaihdolla ja nollauksella ei saanut tuota laskuria toimimaan
Eikös noissa pidä aina vaihtaa anturi palojen nollauksen yhteydessä vai voisikohan tuon vain nollata ja jatkaisi siitä +70 k missä se olikin ennen pesua.
Taisi mennä vettä vain väärään paikkaan pesussa. Johto ja liitin yms näyttävät ihan hyviltä päällepäin.
Eli vaihdanko uuden anturin ja nollaan kuluneisuuden vai voikohan anturin jättää sinne ja nollata vain? Ei pitäisi kauhean kulunut olla

Jäänyt fobiat kun kaverin autoon joskus nollattiin ilman anturin vaihtoa ja sen jälkeen edes anturin vaihdolla ja nollauksella ei saanut tuota laskuria toimimaan

Comment