Tere. Olisi pari kysymystä ehkä samojen asioitten kanssa tapelleille. Apua arvostaisin kovasti
1, kiihdyttäessä, varsinkin pysähdyksistä risteyksestä oikealle tai vasemmalle auto pitää outoa ulinaa, aivan kuin rengas sutisi (ei mahdollista koska 520d) ja vähän nykii samalla.
2, alkanut kuulumaan ihme pirinä kiihdyttäessä konepellin alta joka kuuluu sisään, ääni kuulostaa samalta kuin kuluneen sisäilman puhaltimen siivet vastais reunaan, tai siltä kuin ilmaa pihisisi pienestä reiästä (kuului myös puhaltimen ollessa sammuksissa) autolla ajettu 230tkm turbo uusittu 159tkm.
3. Auto on seissyt yön yli ja ajoon lähdettäessä täristää vähän, persauksessa tuntee ei ratissa. Heittää pois sitten ko on ajanut jonkin verran. Rengaspaineet tarkistettu ja tänäkesänä uudet rattaat laitettu pitäs olla rasapainossa. Liittyyköhän asiaan kun motarilta tulin, pukkasin d:ltä vapaalle testi mielessä niin auto rullasi noin 80 kmh ja alkoi täristämään
4.välillä nykäsee vaihtaessa varsinkin jos kiihdyttää ja pitää kaasua sitten tasaisesti esim 2200rpm eikä löysää kun se keksii vaihtaa 3:lta sitten isommalle niin johan repasee. Ja kaiken huipuksi joskus ohitus tilanteissa eipä löydykkään vetoja, tyttöystävä manasi samaa asiaa.
On se mairea peli. :think
Kiitos ja anteeksi
1, kiihdyttäessä, varsinkin pysähdyksistä risteyksestä oikealle tai vasemmalle auto pitää outoa ulinaa, aivan kuin rengas sutisi (ei mahdollista koska 520d) ja vähän nykii samalla.
2, alkanut kuulumaan ihme pirinä kiihdyttäessä konepellin alta joka kuuluu sisään, ääni kuulostaa samalta kuin kuluneen sisäilman puhaltimen siivet vastais reunaan, tai siltä kuin ilmaa pihisisi pienestä reiästä (kuului myös puhaltimen ollessa sammuksissa) autolla ajettu 230tkm turbo uusittu 159tkm.
3. Auto on seissyt yön yli ja ajoon lähdettäessä täristää vähän, persauksessa tuntee ei ratissa. Heittää pois sitten ko on ajanut jonkin verran. Rengaspaineet tarkistettu ja tänäkesänä uudet rattaat laitettu pitäs olla rasapainossa. Liittyyköhän asiaan kun motarilta tulin, pukkasin d:ltä vapaalle testi mielessä niin auto rullasi noin 80 kmh ja alkoi täristämään
4.välillä nykäsee vaihtaessa varsinkin jos kiihdyttää ja pitää kaasua sitten tasaisesti esim 2200rpm eikä löysää kun se keksii vaihtaa 3:lta sitten isommalle niin johan repasee. Ja kaiken huipuksi joskus ohitus tilanteissa eipä löydykkään vetoja, tyttöystävä manasi samaa asiaa.
On se mairea peli. :think
Kiitos ja anteeksi
Comment