Originally posted by Dualfun
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 N53 lämpiää huonosti
Collapse
X
-
Originally posted by BMWFW24 View PostLaitoitko puskurin alareunaan pelkästään, vai oliko munuaiset peitettynä myöskin? Ajattelin askarrella pelkästään munuaisiin jonkinlaisen peiton.
Comment
-
-
Originally posted by Akilles View PostLaitoin munuaiset ja puskurin kokonaan tukkoon.. nyt sitten eilen rukalle ajaessa -20°c piti uudelleen koko keula tukkia ja silloin matkan aikana oli lämmöt jotain 103-107°c.. mutta sisä lämpö ongelma jatkuu.. jonkun moista lämpöä tuli vaan kuskin jalkoihin ja naamaan ja alku matkasta tuulilasiin.. vänkärin puolelta tuli jääkylmää ja loppumatkasta myös tuulilasiin tuli kylmää.. vesiventtiili tuli eka vikaehdokkaana mieleen, mutta ainakin molemmat letkut vesiventtiilin jälkeen oli kuumia, joten jääkö enää muuta vaihtoehtoa kun kenno on tukossa?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Nyt on vikakoodit luettu.. Päätermostaatista oli vikakoodi ja moottorinlämpöanturista, joka on vanoksensolenoidien vieressä. Läpät ja IHKA ilmeisesti toimii oikein. Kennon lämpötiloja seurattiin, kun puhallusta laittoi isommalle, niin kenno rupesi jäähtymään nopeasti vaikka moottorin lämmöt oli kohdillaan.. tuntuu että virtaus ei riitä kennolle kunnolla.. vesipumppukin testattiin pakkosyötöllä et pitäs toimia. Voikohan tuo rikkinäinen termari vaikuttaa tuohon virtauseen jotenkin :think.. no se menee jokatapauksessa vaihtoon heti kun kerkiää..
Comment
-
-
Nyt termari vaihdettu ja kennoa huuhdottu kuumalla vedellä molempiin suuntiin sekä käytetty forten jäähdytysjärjestelmän putsausaine kennoa liottamassa useita tunteja.. ei vaikutusta ongelmaan .. Edelleen vänkärin ikkunalle ja jalkotilaan tulee kylmää ilmaa. Ei varmaan jää enää muuta vaihtoehtoa kun kennon vaihto.. kuopion laakkosella työnosuus 667€
Comment
-
-
Originally posted by Akilles View PostLaitoin munuaiset ja puskurin kokonaan tukkoon.. nyt sitten eilen rukalle ajaessa -20°c piti uudelleen koko keula tukkia ja silloin matkan aikana oli lämmöt jotain 103-107°c.. mutta sisä lämpö ongelma jatkuu.. jonkun moista lämpöä tuli vaan kuskin jalkoihin ja naamaan ja alku matkasta tuulilasiin.. vänkärin puolelta tuli jääkylmää ja loppumatkasta myös tuulilasiin tuli kylmää.. vesiventtiili tuli eka vikaehdokkaana mieleen, mutta ainakin molemmat letkut vesiventtiilin jälkeen oli kuumia, joten jääkö enää muuta vaihtoehtoa kun kenno on tukossa?
Lämpöjä tulee kyllä hyttiin, enkä ole keulaa tukkinut muuten kuin rekkarin alla on lisäritanko, eli ei käytännössä haittaa ilman virtausta.
Kenno voi olla tukossa, ite olen kerran vaihtanut jäähdytinnesteet(huuhtelin samalla järjestelmää) ja sen jälkeen alkoi lämpenemään paremmin, ei kylläkään huonosti lämmennyt aiemminkaan. Uusi kenno ei paljoa maksa, työtä vain teettää vaihtaminen, pitänee purkaa puoli kojelautaa sen vuoksi.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
Comment