No liikkumaton raato pihassa. Ensin herjasi että rattilukko rasituksen alla, käännä rattia. Ei kuitenkaan lauennut. Nappistartilla. Loppu rassauksen tiimoilta ei tule enää merkkivaloja mittariin eikä starttaa. Radio kuuluu ja jos jotain käynnistelyyn viittaavaa yrittää niin sammutta ittensä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e60 530i halvaantui
Collapse
X
-
Originally posted by BeamR View PostLataa akku. Katso akkukaapelin läpivienti takaluukun lattiasta. Lue vikakoodit.
Mitäs tästä pitäs viisastua tai tälle tehä? Näyttää samalle ku ois tehtaalta lähtenyt...Last edited by amrojnuuti; 23-02-2019, 16:22.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJa suolavettä,joka...No itse akkukin voi olla paska tai ihan vaan tyhjä.
Comment
-
-
Onko akku mitattu? IBS? Onko jännitettä konehuoneen plus-navassa? Johonkin joko virta jää tai sitten sitä ei ole ollenkaan.
Edit: minkä merkkinen akku? Yksi mätänetin sznajder tjsp hajosi 8kk käytön jälkeen. Bosch silverit on toimineet mulla hyvin.Last edited by BeamR; 23-02-2019, 20:28.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by amrojnuuti View PostNo suolaa se on syöny vaan tän talven. JPN tuliainen, tänne tullessaan ei ainakaan ollut kertakaikkiaan mitään häikän näköstäkään alla. Akku vaihdettu tullessaan noin 5 tkm sitten syksyllä. 50 tkm mittarissa nyt.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNo tästähän et mitään aloitus postauksessa mitään maininnutkaan. Tosin akku voi silti olla paska. Onhan noita vaihdettu uuteen ihan takuuaikanakin. Jopa ns.laatumerkkisiä.
Juu en, osannu yhistää sitä heti kättelyssä akkuun. En tiennyt että edes Hans olis laittanu jonkun "impossible bullshit sensorin" estään että starttinapista painettaessa ei kuulu inahustakaan.
Akku on exide ja saattaa olla paska, näyttäs että ainakaan älylaturi ei saa sitä mielestään täyteen ennen ensi kesää.
Comment
-
-
Kokeile pikaista rasitustestiä. Mittaa akun jännite kun auto on levossa, sitten laita valot/grammari/sisäpuhallin päälle ja katso kuinka jännite putoaa. Jos se putoaa nopsaan jonnekin 11,5V alle niin voi jo melkoisella varmuudella todeta akun olevan valmis.
Btw onko sille autolle 5kk takaperin kerrottu että akku on vaihdettu? Jos ei, niin akku voi olla nyt siksi kypsä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostKokeile pikaista rasitustestiä. Mittaa akun jännite kun auto on levossa, sitten laita valot/grammari/sisäpuhallin päälle ja katso kuinka jännite putoaa. Jos se putoaa nopsaan jonnekin 11,5V alle niin voi jo melkoisella varmuudella todeta akun olevan valmis.
Btw onko sille autolle 5kk takaperin kerrottu että akku on vaihdettu? Jos ei, niin akku voi olla nyt siksi kypsä.
Comment
-
-
No laturi sai sen omasta mielestään täyteen. Päätteeksi halpis yleismittari näytti 12.45 V. Akku paikalleen ja mittaus molemmissa päissä samaa luokkaa, Auto pyöriin. No ei lähe. IBS pois ja lähtee, näyttää lukemaa 14.15 V. Aikansa rukkailua ja lähtee ibs paikoillaan käyntiin. Ajolenkki, pysäköinti ja heti seuraava erska.
Ei lähe taasen käyntiin, ibs pois ja lähtee käyntiin. Mittaus akusta ja 12.2 V. Erskojen luenta ja löytyy: 2E8E, CE94, CE95, 5F56, D37D, D35E, A559
Comment
-
-
IBS rikki. Ei muutako kaupoille ja uutta tilalle.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment