Originally posted by Juggie
View Post
E60 N53 Käryää kabiiniin
Collapse
X
-
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
-
-
Originally posted by fraatti View PostMitä liimaa käytit tuohon? Useissa eri epokseissa suurin käyttölämpötila on 50-60 astetta. Bisonin pikaepoksilla 100 astetta. Rajoilla kuitenkin mennään. Lisäksi olisi hyvä tietää venttilikopan materiaali. "Rasvaisiin" muoveihin ei tartu suurin osa liimoista...
Mutta katselin korkeimmalla lämpötilankestolla olevan epoksin mitä löysin, olisiko ollut Puuilosta
Muovista en osaa sanoa luetaanko se rasvaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Juggie View PostEn muista enää minkä tyyppistä liimaa käytin ja on näemmä tullut johonkin käytettyä loppu, kun en autotallista löytänyt.
Mutta katselin korkeimmalla lämpötilankestolla olevan epoksin mitä löysin, olisiko ollut Puuilosta
Muovista en osaa sanoa luetaanko se rasvaiseksi.
Polyamidi eli nailon, lasikuitu vahviste sekä joku muu aine lisäksi. Nämä yhdessä muodostavat jonkun kaupallisen ruiskuvalettavan sekoituksen. Täytyisi varmaan löytää liima joka liimaa ainakin polyamidia ja kestää yli 100 asteen lämpötiloja. :thinkF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Liiman valinta taitaa kääntyä tämän puolelle. Permatex® Plastic Welder™
Kalvon korkkaaminen voi myös aiheuttaa kampuran takastefan korkkaamisen...
Last edited by fraatti; 22-03-2019, 21:58.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostLiiman valinta taitaa kääntyä tämän puolelle. Permatex® Plastic Welder™
Kalvon korkkaaminen voi myös aiheuttaa kampuran takastefan korkkaamisen...
https://bmwtechnician.com/2016/10/19/rear-engine-seal/
Minulla kyllä poistui nuo sirpitysäänet ja käyntihäiriöt uuden venttiilikopan myötä, eli ei välttämättä ole stefa mennyt.
Se saattaisi näkyä myös öljyvuotona?
Comment
-
Comment