Originally posted by Janzki
View Post
E61 530D Zf 6hp26Z jysähti??
Collapse
X
-
Taitaa olla piezot tässä koneessa...IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
No sitten kattoo korjaukset..Originally posted by JaniLap View PostTaitaa olla piezot tässä koneessa...Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Kokeilitko sittenkin nokka-akselin tunnistinta? Ilman kampiakselin tunnistinta tämän ei kyllä pitäisi mielestäni käydä ollenkaan. Nokan tunnistin taas tarvitaan vain käynnistykseen. :thinkOriginally posted by Aakoo86 View PostJohdot tarkistettu ja kokeiltu sammuuko kun ottaa töpselin irti niin ei sammu, tulee vain vikakoodi increased emissions.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Itsellä pätki kampiakselin asentotunnistimen yhteys. Välillä toimi ok ja 20 min startista heitti vapaalle ja auto sammui. Kuitenkin aina uudella startillä käymään ja vika ilmoitukset taulussa. Tunnin parkissa olon jälkeen ei vikoja kunnes taas koneen lämmettyä alkoi pätkiminen.
Tarkista vikahistoria näkyykö siellä katkoksia kampiakselin asentotunnistimeen.
Aktiivisia koodeja ei itsellä ollut mutta vikahistoriasta löytyi useita katkoksia.
Comment
-
Juu se oli nokan tunnistin, kokeilin sitä lähinnä sen takia kun oli juttua aikaisemmin että saattaa moottorikopan suoja hangata johdot poikki niin varmistin että yhteys kunnossa.Originally posted by Cell View PostKokeilitko sittenkin nokka-akselin tunnistinta? Ilman kampiakselin tunnistinta tämän ei kyllä pitäisi mielestäni käydä ollenkaan. Nokan tunnistin taas tarvitaan vain käynnistykseen. :think
Tuossa yhtenä päivänä laitoin halppis obd-wifi lukijan paikalle kun tultiin pojan futis turnauksesta noin 100km päästä kotoa ja katsoin latauksia niin oli kokoajan noin 13-13.1V tuntuu hieman alhaiselta. Katsoin myös mikä akku oli koodattu niin siellä oli AGM versio mutta autossa on normi, eikö se olekkin että auto ei lataa Agm akkua yli 14v missään vaiheessa?? Kokeillaan seuraavaksi kertoa autolle että siinä on normi akku ja katsotaan uudestaan. Ja tuo kampiakselin vaihto on varmaan paikallaan niikuin jhelen kertoi.
Comment
-
-
Comment