Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 530D Zf 6hp26Z jysähti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaniLap
    BTCF Member
    • Sep 2012
    • 2717
    • Tampere

    #16
    Originally posted by Janzki View Post
    Mittaappa suuttimien ohivuodot,
    Taitaa olla piezot tässä koneessa...
    IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
    BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
    Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
    Tampere

    Comment

    • Janzki
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 4947
      • Lohja

      #17
      Originally posted by JaniLap View Post
      Taitaa olla piezot tässä koneessa...
      No sitten kattoo korjaukset..
      Sähköposti.
      IG: janzki_

      Comment

      • jhelen
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2015
        • 248
        • Ulvila

        #18
        Aikaisemmin jo vastasin, mutta tämän osan vaihdolla samat oireet tuli kuntoon.
        13627809334 kampiakselin anturi, M47N2, M57N

        Comment

        • Cell
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7037
          • Uusikaupunki

          #19
          Originally posted by Aakoo86 View Post
          Johdot tarkistettu ja kokeiltu sammuuko kun ottaa töpselin irti niin ei sammu, tulee vain vikakoodi increased emissions.
          Kokeilitko sittenkin nokka-akselin tunnistinta? Ilman kampiakselin tunnistinta tämän ei kyllä pitäisi mielestäni käydä ollenkaan. Nokan tunnistin taas tarvitaan vain käynnistykseen. :think
          325i -08
          i3 REx -17
          M5 -98 Imolarot
          535i -90 N/A project (maatumassa)

          Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

          Comment

          • jhelen
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2015
            • 248
            • Ulvila

            #20
            Itsellä pätki kampiakselin asentotunnistimen yhteys. Välillä toimi ok ja 20 min startista heitti vapaalle ja auto sammui. Kuitenkin aina uudella startillä käymään ja vika ilmoitukset taulussa. Tunnin parkissa olon jälkeen ei vikoja kunnes taas koneen lämmettyä alkoi pätkiminen.
            Tarkista vikahistoria näkyykö siellä katkoksia kampiakselin asentotunnistimeen.
            Aktiivisia koodeja ei itsellä ollut mutta vikahistoriasta löytyi useita katkoksia.

            Comment

            • Aakoo86
              BTCF Member
              • Apr 2015
              • 50
              • häme

              #21
              Originally posted by Cell View Post
              Kokeilitko sittenkin nokka-akselin tunnistinta? Ilman kampiakselin tunnistinta tämän ei kyllä pitäisi mielestäni käydä ollenkaan. Nokan tunnistin taas tarvitaan vain käynnistykseen. :think
              Juu se oli nokan tunnistin, kokeilin sitä lähinnä sen takia kun oli juttua aikaisemmin että saattaa moottorikopan suoja hangata johdot poikki niin varmistin että yhteys kunnossa.

              Tuossa yhtenä päivänä laitoin halppis obd-wifi lukijan paikalle kun tultiin pojan futis turnauksesta noin 100km päästä kotoa ja katsoin latauksia niin oli kokoajan noin 13-13.1V tuntuu hieman alhaiselta. Katsoin myös mikä akku oli koodattu niin siellä oli AGM versio mutta autossa on normi, eikö se olekkin että auto ei lataa Agm akkua yli 14v missään vaiheessa?? Kokeillaan seuraavaksi kertoa autolle että siinä on normi akku ja katsotaan uudestaan. Ja tuo kampiakselin vaihto on varmaan paikallaan niikuin jhelen kertoi.

              Comment

              • jhelen
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2015
                • 248
                • Ulvila

                #22
                Kerroppa millä tuli kuntoon jos vaikka oli eri kuin se kampiakselin asentotunnistin

                Comment

                • Aakoo86
                  BTCF Member
                  • Apr 2015
                  • 50
                  • häme

                  #23
                  Originally posted by jhelen View Post
                  Kerroppa millä tuli kuntoon jos vaikka oli eri kuin se kampiakselin asentotunnistin
                  Kerron kun vaihdan sen anturin, ja pääsen testaamaan. Sehän tässä onkin kun ei esiinny kuin toista tuntia putkeen ajettaessa niin ei ole tullut vaihdettua sitä

                  Comment

                  • Aakoo86
                    BTCF Member
                    • Apr 2015
                    • 50
                    • häme

                    #24
                    Originally posted by jhelen View Post
                    Kerroppa millä tuli kuntoon jos vaikka oli eri kuin se kampiakselin asentotunnistin

                    Käytin ainostaan kampiakselinasentotunnistimen liittimen irti ja ei ole enää esiintynyt kyseinen vika, että olisiko ollut vain huono liitos.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎