Kävi niin, että ostin hieman sian säkissä (...) ja pitäisi lähteä hakemaan auto etelä-suomesta jahka kiireet helpottaa. Tarkotus ois hakea auto ja ajaa ensimmäisenä oikealle pajalle, sillä tiedossa on autossa oleva vika joka on..
Ajoittaista väännön puutetta. Noin 200km ajon jälkeen sytyttää vikavalon. Vikakoodit luettu korjaamolla, antaa 003FF0 vikakoodin. Diagnoosin perusteella uusittu ilmamassamittari, joka ei auttanut ongelmaan, jonka jälkeen tutkiminen lopetettu.
Kuitenkin jo ennen vikakoodin ilmestymistä - ja sen jälkeen - auto toimii valtaosan ajasta normaalisti ja ajoittain vastaa hieman laiskahkosti kaasuun (väännön ja tehon puute).
Lämpötilalla ei ole merkitystä käytökseen (ja salavalikosta katsottuna lämpötilat pysyvätkin normaalilla tasolla sekä väännön puutteen aikana että ilman ongelmia).
Vikakoodien nollauksella ei ole havaittavaa vaikutusta auton käytökseen tai ongelman poistumiseen.
Mistäköhän lähtisin liikkeelle niin, ettei paperilappusia lentelisi ihan valtoimenaan ympäriinsä? :think
Siellähän voi nyt olla vaikka mitä, mutta kysytään oisko täällä jo entuudestaan kokeneita, jotka vois vinkata oikean pajan suhteen.
EGR tukossa? Uutta maffia? Jos turbo itessään pahemmin olis, niin oireet ois luultavasti vähän erinlaiset? Ahtoissa vuotoa?
Ajoittaista väännön puutetta. Noin 200km ajon jälkeen sytyttää vikavalon. Vikakoodit luettu korjaamolla, antaa 003FF0 vikakoodin. Diagnoosin perusteella uusittu ilmamassamittari, joka ei auttanut ongelmaan, jonka jälkeen tutkiminen lopetettu.
Kuitenkin jo ennen vikakoodin ilmestymistä - ja sen jälkeen - auto toimii valtaosan ajasta normaalisti ja ajoittain vastaa hieman laiskahkosti kaasuun (väännön ja tehon puute).
Lämpötilalla ei ole merkitystä käytökseen (ja salavalikosta katsottuna lämpötilat pysyvätkin normaalilla tasolla sekä väännön puutteen aikana että ilman ongelmia).
Vikakoodien nollauksella ei ole havaittavaa vaikutusta auton käytökseen tai ongelman poistumiseen.
Mistäköhän lähtisin liikkeelle niin, ettei paperilappusia lentelisi ihan valtoimenaan ympäriinsä? :think
Siellähän voi nyt olla vaikka mitä, mutta kysytään oisko täällä jo entuudestaan kokeneita, jotka vois vinkata oikean pajan suhteen.
EGR tukossa? Uutta maffia? Jos turbo itessään pahemmin olis, niin oireet ois luultavasti vähän erinlaiset? Ahtoissa vuotoa?
Comment