Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä tilata BERU E60 530D LCI Hehkut ja Hehkurele paketti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alpine3
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2010
    • 1269
    • Kajjjaani

    #16
    Originally posted by JaniLap View Post
    Varsinkin kylmällä koneella käynnistyksen jälkeen huomaa enemmän koneen tärinää ja hytkymistä. Mitä kylmempää ulkoilma ja kone on, sitä selkeämmin ja pidempään oireet kestävät.
    Jättääkö nämä mitään vikakoodia vai indikoiko ainoastaan yllä mainitut oireet hehkujen olevan pimeänä?
    BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
    BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

    Comment

    • JaniLap
      BTCF Member
      • Sep 2012
      • 2712
      • Tampere

      #17
      Originally posted by Clavurion View Post
      Vaatii kyllä todellista harrastuneisuutta vaihdella hehkuja yksi kerrallaan.
      Originally posted by Janzki View Post
      Mitää, eikä..

      Itsehän tämän tekasin siihen aikaan konepelti suljettuna
      Originally posted by böntti View Post
      Juu ja kaikki muutkin hommat onnistuu helposti, esim vaihteiston vaihtaa marraskuussa puolenyön aikaan pihalla e39:n vararengastunkin kanssa, ei muuta ku harrastamaan
      Ai tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.
      IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
      BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
      Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
      Tampere

      Comment

      • JaniLap
        BTCF Member
        • Sep 2012
        • 2712
        • Tampere

        #18
        Originally posted by BMWjunkie View Post
        Jättääkö nämä mitään vikakoodia vai indikoiko ainoastaan yllä mainitut oireet hehkujen olevan pimeänä?
        Hehkujärjestelmän toimintahäiriöistä jää myös vikakoodeja, mikäli systeemiä on tarvinnut käyttää aktiivisena.
        IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
        BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
        Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
        Tampere

        Comment

        • Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

          #19
          Originally posted by JaniLap View Post
          Ai tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.
          Sähköposti.
          IG: janzki_

          Comment

          • zakspeed
            BTCF Member
            • Nov 2003
            • 1996
            • Tampere/kainuu

            #20
            Originally posted by Janzki View Post
            Mitää, eikä..Kyllähän täällä kovat sepät aikanaan niin väitti että hehkut sekä ohjainkin vaihtuu ilman imusarjan irroitusta

            Itsehän tämän tekasin siihen aikaan konepelti suljettuna
            Ei ole kyllä hehkupäätettä vaihdettaessa imusarjaa tarvinnut vielä irroittaa. N57S kone E70/71 On jo toisen mutterin osalta ahdas.
            -M5- '00
            -i3 94 rex '19
            -Ascona B 4.0 '80
            Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
            -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
            -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

            Comment

            • böntti
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2011
              • 2855
              • Tampere

              #21
              Originally posted by JaniLap View Post
              Ai tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.
              No ei tässä kyllä sinulle kuittailtu alkuunkaan, no worries mate.
              -Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
              -Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
              -Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
              -Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms

              -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.

              Comment

              • Janzki
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2005
                • 4947
                • Lohja

                #22
                Originally posted by zakspeed View Post
                Ei ole kyllä hehkupäätettä vaihdettaessa imusarjaa tarvinnut vielä irroittaa. N57S kone E70/71 On jo toisen mutterin osalta ahdas.
                Juu, meikäläinen ei laske vesiäkään pois kun VP:tä vaihdetaan..S85 se on jo vähän jännää.
                Originally posted by böntti View Post
                No ei tässä kyllä sinulle kuittailtu alkuunkaan, no worries mate.
                Jep, tämä.
                Sähköposti.
                IG: janzki_

                Comment

                • BMW525Xda
                  BTCF Member
                  • Feb 2014
                  • 8681
                  • Xxxxxx

                  #23
                  Originally posted by BMWjunkie View Post
                  Jättääkö nämä mitään vikakoodia vai indikoiko ainoastaan yllä mainitut oireet hehkujen olevan pimeänä?
                  Kyllä jättää, testeri kertoo sylinterin josta mykkänä. Jos testeri näyttää vikakoodin kaikista on hehkuboxi hajalla.

                  Kannattaa vaihtaa kaikki hehkut ja boxi samalla, paketti maksaa ~200€.

                  Comment

                  • 325E
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2006
                    • 1227
                    • LAHTI

                    #24
                    Jää Berun sarja maksaa alle 150€

                    Jää Berun hehkutulpat ja hehkurele satsi maksaa alle 150€ posteineen.




                    Originally posted by BMW525Xda View Post
                    Kyllä jättää, testeri kertoo sylinterin josta mykkänä. Jos testeri näyttää vikakoodin kaikista on hehkuboxi hajalla.

                    Kannattaa vaihtaa kaikki hehkut ja boxi samalla, paketti maksaa ~200€.

                    Comment

                    • BMW525Xda
                      BTCF Member
                      • Feb 2014
                      • 8681
                      • Xxxxxx

                      #25
                      Originally posted by 325E View Post
                      Jää Berun hehkutulpat ja hehkurele satsi maksaa alle 150€ posteineen.

                      https://www.ebay.de/itm/BERU-Steuerg...kAAOSwLq5bC9KT
                      Kannattako tilailla ulkomailta :think

                      Comment

                      • Clavurion
                        BTCF Member
                        • Feb 2005
                        • 9156
                        • Oulu

                        #26
                        Toimituskuluineen 114,59€.

                        E39 530dA -02 M-Sport
                        E53 X5 3.0dA -06 Sport
                        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                        Comment

                        • schwarze
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2004
                          • 2017
                          • Kangasala

                          #27
                          Mitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
                          Ai niin, joka syksyinen hehku ja relejumppa juuri ennen tulevaa termarijumppaa. Webasto ja akkujumppa sitten sydäntalvella. Ei nyt pidä ottaa vakavissaan tätä mun postausta, mutta talvi tekee tuloaan selkeesti myös foorumille
                          Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                          Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                          Comment

                          • zener
                            Moderator
                            • Oct 2004
                            • 14425
                            • Oulu

                            #28
                            Originally posted by schwarze View Post
                            Mitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
                            Ai niin, joka syksyinen hehku ja relejumppa juuri ennen tulevaa termarijumppaa. Webasto ja akkujumppa sitten sydäntalvella. Ei nyt pidä ottaa vakavissaan tätä mun postausta, mutta talvi tekee tuloaan selkeesti myös foorumille
                            Ai että, tätä ootellessa. Toistaseksi kaikki nuista asioista toimii, eikä tarvi koskea... Niin ja enhän minä kyllä paljoa tiisselillä ajele. Viimeksi heinäkuussa koskenut diesel pistooliin.
                            E65 730dA '04 klick
                            F10 520dA '11 klick
                            E34 520iA '91 klick

                            Instagram


                            "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                            Comment

                            • JaniLap
                              BTCF Member
                              • Sep 2012
                              • 2712
                              • Tampere

                              #29
                              Originally posted by schwarze View Post
                              Mitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
                              Tässä juuri porukalla juteltiinkin, että dieselkansalla on sentään selkeä vuodenaikavaihtelu huolissaan, kun bensamiehillä on se sama harmaa ympärivuotinen sillisalaatti misfire-, suutin- ja lambdahässäköineen. Laihaseosmiehillä vielä ne NOx-hauskuudetkin.
                              IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                              BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                              Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                              Tampere

                              Comment

                              • schwarze
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2004
                                • 2017
                                • Kangasala

                                #30
                                Originally posted by JaniLap View Post
                                Tässä juuri porukalla juteltiinkin, että dieselkansalla on sentään selkeä vuodenaikavaihtelu huolissaan, kun bensamiehillä on se sama harmaa ympärivuotinen sillisalaatti misfire-, suutin- ja lambdahässäköineen. Laihaseosmiehillä vielä ne NOx-hauskuudetkin.
                                Ei pidä unohtaa vanhempien bensojen (M5x) imuvuotoja, hydrolukkoa ja huohotinjumppaa
                                Mutta ai että kun naukuu muikeesti tuolla yli 4krpm:n päällä. Mites riisselit?
                                Kunhan vitsailen. On tässä kyllä moniakin nykydieselin ominaisuuksia ikävä näin vanhemmalla iällä
                                Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                                Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎