Originally posted by JaniLap
View Post
Mistä tilata BERU E60 530D LCI Hehkut ja Hehkurele paketti
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostVaatii kyllä todellista harrastuneisuutta vaihdella hehkuja yksi kerrallaan.
Originally posted by Janzki View PostMitää, eikä..
Itsehän tämän tekasin siihen aikaan konepelti suljettuna
Ai tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.Originally posted by böntti View PostJuu ja kaikki muutkin hommat onnistuu helposti, esim vaihteiston vaihtaa marraskuussa puolenyön aikaan pihalla e39:n vararengastunkin kanssa, ei muuta ku harrastamaan
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Hehkujärjestelmän toimintahäiriöistä jää myös vikakoodeja, mikäli systeemiä on tarvinnut käyttää aktiivisena.Originally posted by BMWjunkie View PostJättääkö nämä mitään vikakoodia vai indikoiko ainoastaan yllä mainitut oireet hehkujen olevan pimeänä?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Originally posted by JaniLap View PostAi tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.
Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Ei ole kyllä hehkupäätettä vaihdettaessa imusarjaa tarvinnut vielä irroittaa. N57S kone E70/71 On jo toisen mutterin osalta ahdas.Originally posted by Janzki View PostMitää, eikä..Kyllähän täällä kovat sepät aikanaan niin väitti että hehkut sekä ohjainkin vaihtuu ilman imusarjan irroitusta
Itsehän tämän tekasin siihen aikaan konepelti suljettuna

Comment
-
No ei tässä kyllä sinulle kuittailtu alkuunkaan, no worries mate.Originally posted by JaniLap View PostAi tämähän menikin kuittailuksi - no siitä vaan. Sen verran täytyy kuitenkin omakehua, että M57TU2 kuskinpuolen moottorin tukikumin vaihdoin hiljattain ilman yläpuolella sijaitsevan moottorikorvakkeen irroitusta.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Juu, meikäläinen ei laske vesiäkään pois kun VP:tä vaihdetaan..S85 se on jo vähän jännää.Originally posted by zakspeed View PostEi ole kyllä hehkupäätettä vaihdettaessa imusarjaa tarvinnut vielä irroittaa. N57S kone E70/71 On jo toisen mutterin osalta ahdas.
Jep, tämä.Originally posted by böntti View PostNo ei tässä kyllä sinulle kuittailtu alkuunkaan, no worries mate.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Kyllä jättää, testeri kertoo sylinterin josta mykkänä. Jos testeri näyttää vikakoodin kaikista on hehkuboxi hajalla.Originally posted by BMWjunkie View PostJättääkö nämä mitään vikakoodia vai indikoiko ainoastaan yllä mainitut oireet hehkujen olevan pimeänä?
Kannattaa vaihtaa kaikki hehkut ja boxi samalla, paketti maksaa ~200€.
Comment
-
Jää Berun sarja maksaa alle 150€
Jää Berun hehkutulpat ja hehkurele satsi maksaa alle 150€ posteineen.
Originally posted by BMW525Xda View PostKyllä jättää, testeri kertoo sylinterin josta mykkänä. Jos testeri näyttää vikakoodin kaikista on hehkuboxi hajalla.
Kannattaa vaihtaa kaikki hehkut ja boxi samalla, paketti maksaa ~200€.
Comment
-
Kannattako tilailla ulkomailta :thinkOriginally posted by 325E View PostJää Berun hehkutulpat ja hehkurele satsi maksaa alle 150€ posteineen.
https://www.ebay.de/itm/BERU-Steuerg...kAAOSwLq5bC9KT
Comment
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Mitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
Ai niin, joka syksyinen hehku ja relejumppa juuri ennen tulevaa termarijumppaa. Webasto ja akkujumppa sitten sydäntalvella. Ei nyt pidä ottaa vakavissaan tätä mun postausta, mutta talvi tekee tuloaan selkeesti myös foorumille
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Ai että, tätä ootellessa. Toistaseksi kaikki nuista asioista toimii, eikä tarvi koskea... Niin ja enhän minä kyllä paljoa tiisselillä ajele. Viimeksi heinäkuussa koskenut diesel pistooliin.Originally posted by schwarze View PostMitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
Ai niin, joka syksyinen hehku ja relejumppa juuri ennen tulevaa termarijumppaa. Webasto ja akkujumppa sitten sydäntalvella. Ei nyt pidä ottaa vakavissaan tätä mun postausta, mutta talvi tekee tuloaan selkeesti myös foorumille
Comment
-
Tässä juuri porukalla juteltiinkin, että dieselkansalla on sentään selkeä vuodenaikavaihtelu huolissaan, kun bensamiehillä on se sama harmaa ympärivuotinen sillisalaatti misfire-, suutin- ja lambdahässäköineen. Laihaseosmiehillä vielä ne NOx-hauskuudetkin.Originally posted by schwarze View PostMitä ne dieselimiehet taas hehkuttaa
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Ei pidä unohtaa vanhempien bensojen (M5x) imuvuotoja, hydrolukkoa ja huohotinjumppaaOriginally posted by JaniLap View PostTässä juuri porukalla juteltiinkin, että dieselkansalla on sentään selkeä vuodenaikavaihtelu huolissaan, kun bensamiehillä on se sama harmaa ympärivuotinen sillisalaatti misfire-, suutin- ja lambdahässäköineen. Laihaseosmiehillä vielä ne NOx-hauskuudetkin.
Mutta ai että kun naukuu muikeesti tuolla yli 4krpm:n päällä. Mites riisselit?
Kunhan vitsailen. On tässä kyllä moniakin nykydieselin ominaisuuksia ikävä näin vanhemmalla iällä
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
Comment