Rupeaa olemaan 530xd ahdin melko äänekäs vinkuja ja ilmeisesti myös työntää öljyä läpi. Ajossa sinänsä ahtaa ihan normaalisti ja kulkee normaalisti eikä tule ahtimelta (ohjaimelta) mitään vikakoodeja. Autoa ajellaan ihan vakio-ohjelmalla.
Virallisestihan Garretteja voi korjata vain itse Garrettin setä, mutta reaalimaailmassa ahtimille on korjaajia paljon. Onko jollakulla hyviä kokemuksia korjatuista esim. Saksasta (hinnat jostain 300 e ylöspäin?)
tai onnistuneista huolloista Suomessa. Lisäksi on ilmestynyt markkinoille isojenkin firmojen kunnostettuja, esim. Lucas kunnostaa näitäkin (n. 500e). Garrettin omat kunnostetut on jossain 700+ e hinnoissa ja uusi Garrett jossain 850-1000 e hinnoissa.
Kilometrejä tulee sen verran maltillisesti vuodessa, että korjattukin voi olla ihan pätevä vaihtoehto. Jos korjattu kestää vaikka 200 tkm, niin mennään 10 vuotta eteenpäin. Vaihtamisen vaiva on kuitenkin sen verran iso, että ei viitsi sellaista korjattua laittaa, joka vinkuu heti tai vuoden päästä.
E
Virallisestihan Garretteja voi korjata vain itse Garrettin setä, mutta reaalimaailmassa ahtimille on korjaajia paljon. Onko jollakulla hyviä kokemuksia korjatuista esim. Saksasta (hinnat jostain 300 e ylöspäin?)
tai onnistuneista huolloista Suomessa. Lisäksi on ilmestynyt markkinoille isojenkin firmojen kunnostettuja, esim. Lucas kunnostaa näitäkin (n. 500e). Garrettin omat kunnostetut on jossain 700+ e hinnoissa ja uusi Garrett jossain 850-1000 e hinnoissa.
Kilometrejä tulee sen verran maltillisesti vuodessa, että korjattukin voi olla ihan pätevä vaihtoehto. Jos korjattu kestää vaikka 200 tkm, niin mennään 10 vuotta eteenpäin. Vaihtamisen vaiva on kuitenkin sen verran iso, että ei viitsi sellaista korjattua laittaa, joka vinkuu heti tai vuoden päästä.
E
Comment