Kyseessä siis tuo e61 mistä itse korjattiin katkennut plussakaapeli viime talvena ja siinä vikaa ettiessä silloin vaihtui uusi startti ja akkukin. Akku on nyt jo testautettu, vika ei ole siinä vaikka sitä toivoin.
Ajattelinkin, joko se +kaapelikorjaus petti kun laturin vikavalo ei syttynyt, mutta matka katkesi sähkön puutteeseen siinä vartin aikana ensimmäisestä ABS herjauksesta, jota seurasi Punainen transmission ratas ja useat muut varoitusvalot. Latauksen merkkivaloa ei koskaan kuitenkaan tullut, mutta se Keltainen akun kuva tuli ehkä 5 min ennenkö auto lopullisesti pimeni(milläs jännitteellä se tuleekaan?) Keskinäyttökin siinä mustui jo hyvissä ajoin.. Autolla oli siis ajettu jo saman illan aikana lähes 100km toiseen suuntaan ja paluumatkalla auto sit alkoi oireilla n.70km maantieosuuden jälkeen. Ja starttailuissa ei ollut mitään vaisua havaittavissa aiemmin. Myös toisella ladatulla akulla tärähtää hyvin käyntiin ja kaikki pelaa eli Plussakaapeli ei ole poikki tällä kertaa, valikon auton jännitenäyttökin näyttelee nyt 15v ladatulla akulla tuossa pihassa, ajolenkille en ole vielä arvannut..
Ohjaus oli kuitenkin myös ainakin tämän viimeisen 15min aikana selkeästi raskaampi, ei varmaankaan ihan tehostamaton, mutta varmuudella normaalia raskaampi. Eli voisko ongelman aiheuttaa pelkkä alkuperäinen 380tkm ajettu hihna ja kiristäjä. Hihna näyttää äkkiseltään ihan hyvältä, mutta sormituntumalla mieluummin ehkä löysän oloinen kuin kireän. Mitään vihellystä se ei pitänyt, mutta pitääkö moniurahihnat edes? Nyt ladatulla akulla ohjauskin tuntuu taas tehostetulta ainakin tuossa ihan tyhjäkäytellessä..
Vai viittaako ongelmat jo laturiin, ei sillekkään ole mitään tarvinut tehdä koko historian aikana, mutta se punainen latauksen merkkivalo jäi yhtälöstä uupumaan?
Kaikki tapahtui viime lauantaina, kun märkä keli muuttui pakkaseksi.
Jos jaksoitte tämän romaanin lukea loppuun niin sanokaapa miltä vaikuttaa?
Diagnostiikkavehkeitä ei enään ole joten arvailuja kehiin.
Kiitti ja mukavaa loppuvuotta
Ajattelinkin, joko se +kaapelikorjaus petti kun laturin vikavalo ei syttynyt, mutta matka katkesi sähkön puutteeseen siinä vartin aikana ensimmäisestä ABS herjauksesta, jota seurasi Punainen transmission ratas ja useat muut varoitusvalot. Latauksen merkkivaloa ei koskaan kuitenkaan tullut, mutta se Keltainen akun kuva tuli ehkä 5 min ennenkö auto lopullisesti pimeni(milläs jännitteellä se tuleekaan?) Keskinäyttökin siinä mustui jo hyvissä ajoin.. Autolla oli siis ajettu jo saman illan aikana lähes 100km toiseen suuntaan ja paluumatkalla auto sit alkoi oireilla n.70km maantieosuuden jälkeen. Ja starttailuissa ei ollut mitään vaisua havaittavissa aiemmin. Myös toisella ladatulla akulla tärähtää hyvin käyntiin ja kaikki pelaa eli Plussakaapeli ei ole poikki tällä kertaa, valikon auton jännitenäyttökin näyttelee nyt 15v ladatulla akulla tuossa pihassa, ajolenkille en ole vielä arvannut..
Ohjaus oli kuitenkin myös ainakin tämän viimeisen 15min aikana selkeästi raskaampi, ei varmaankaan ihan tehostamaton, mutta varmuudella normaalia raskaampi. Eli voisko ongelman aiheuttaa pelkkä alkuperäinen 380tkm ajettu hihna ja kiristäjä. Hihna näyttää äkkiseltään ihan hyvältä, mutta sormituntumalla mieluummin ehkä löysän oloinen kuin kireän. Mitään vihellystä se ei pitänyt, mutta pitääkö moniurahihnat edes? Nyt ladatulla akulla ohjauskin tuntuu taas tehostetulta ainakin tuossa ihan tyhjäkäytellessä..
Vai viittaako ongelmat jo laturiin, ei sillekkään ole mitään tarvinut tehdä koko historian aikana, mutta se punainen latauksen merkkivalo jäi yhtälöstä uupumaan?
Kaikki tapahtui viime lauantaina, kun märkä keli muuttui pakkaseksi.
Jos jaksoitte tämän romaanin lukea loppuun niin sanokaapa miltä vaikuttaa?
Diagnostiikkavehkeitä ei enään ole joten arvailuja kehiin.
Kiitti ja mukavaa loppuvuotta
Comment