Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 530da -05 ei käynnisty m57n

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timbos-slice
    BTCF Member
    • Jan 2020
    • 1
    • Kerava

    E61 530da -05 ei käynnisty m57n

    Elikkä siis 530d alettiin tekee suuttimien pohjaprikkojen vaihtoa kun supsutteli ja työnti mustaa vähän liikaakin
    Suuttimet takas kiinni ohjelmointi yms... ja sitten tulille mutta eipä käynnistynytkään. 2pv yritetty saada käymään tuloksetta railpaineet ok pumppu ok eikä ista anna vikakoodia muutakun hehkuista ja raili anturille pitkästä startista myöhemmin kun sahattiin ja sahattin lupaili satunnaisesti edes bräkkiksellä ei ollut vaikutusta.alkaa keinot loppua kesken 4-5ihmistä käyny erillaisilla ideoilla katsomassa tuloksetta on ollut apuvirtaa kummstakin suunnasta iltaa kohden alko akku kyykäilemään 11v tippuo startatessa 10-9v täytyneen varmaan hakia myös uusi akku.huohottaa kyllä öljykorkista onko sillä vaikutusta asiaan? Öljytikusta ei tule mitään savua yms ymss...
    Last edited by Timbos-slice; 19-01-2020, 13:20.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #2
    Ohjelmointi? Eli sinne laittettiin joku virisofta? Ensimmäisenä takaisin vakiosofta ja kokeilemaan. Mitkä ne koodit tarkalleen on? Jos siellä on rail-paineesta koodia, niin selittää hyvin miksi ei käynnisty. Oliko varmasti palavaa se mitä suihkutitte? Jos hommassa ei mennyt mitään reisille, niin kyllä sillä pitää hörähtää.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • Agee-
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2010
      • 594
      • Jns

      #3
      Kyllä siellä on joku moka käynyt joko ohjelmoinnissa, tai joku sähköliitin huonosti paikallaan tai johtosarja vaurioitunut. Tänään vaihdoin omaani suuttimien pohjatiivisteet, imusarjan ja venttiilikopan tiivisteet ja hehkut. Remontin jälkeen autoon virrat ja noin 20 sekunnin starttauksen jälkeen hörähti käyntiin ja kävi heti nätisti ja kaikilla sylintereillä.
      VW T5 -08
      XC70 -05
      Superb -11

      Comment

      • O-Peksi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2007
        • 2775
        • Joensuu

        #4
        Ja polttoainekiskon takapäässä varmasti paineensäätimen sähköliitin kiinni? Se kun äkkinäisellä helposti unohtuu irti.
        ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

        Comment

        • makkis
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 5152
          • Kouvola, Savisto

          #5
          Ihan sama onko ohjelmoinnissa käynyt jotain tai mikä tahansa liitin jäänyt irti, jos ei bräkleenillä käy/hörähdä niin kyllä siellä on jotain pahasti mekaanisesti pielessä.

          Syöttöpumppu viallisia ja samaan aikaan suutinviallisia autojakin on käytetty pelkän bräkleenin avulla.
          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎