Elikkä akku välillä tyhjentynyt itsekseen sillointällöin jo parin vuoden ajan. Nyt oli yön aikana vetänyt akun aivan kuolioon niin ettei inahtanutkaan aamulla. Ei muuta kuin täysi akku kiinni vehkeeseen ja auto heräsi henkiin, ainakin sähköpuolelta. 
Yritin sitten starttailla käyntiin, startti pyörii todella iloisesti mutta ei vain lähde käyntiin. Pitkien hinkutusten jälkeen kahdesti hörähti dieseli käyntiin ja nosti normaalit kierrokset n. 2-4 sekunniksi ja sen jälkeen sammui riippumatta koittiko antaa kierroksia vai ei. Tämän jälkeen ei enää ollenkaan lähtenyt käyntiin, pakoputkestakaan ei ollenkaan tunnu lupailevan startin rullatessa. Valitti fuel pump failurea, näytti myös valtavan määrän hehkun sekä diesel filtterin vikakoodeja sekä ainakin seuraavan
DDE
4548 power management closed circuit current violation
Nollasin koodit ja yritin uudestaan starttailla mutta tämän jälkeen vain seuraavat vikakoodit tulivat enään esiin.
Fuel pump
6294 control current too low
DDE
4B90 Rail-pressure monitoring on engine start
Tämä sama myös apuvirran ollessa kiinni lisänä. Siellä se perkele seisoo nyt parkissa eikä suostu lähtemään käyntiin. Onkohan kellään viisaammalla antaa neuvoja tilanteen ratkaisemiseksi
Auto tosiaan -2006 180tkm ajettu yksilö

Yritin sitten starttailla käyntiin, startti pyörii todella iloisesti mutta ei vain lähde käyntiin. Pitkien hinkutusten jälkeen kahdesti hörähti dieseli käyntiin ja nosti normaalit kierrokset n. 2-4 sekunniksi ja sen jälkeen sammui riippumatta koittiko antaa kierroksia vai ei. Tämän jälkeen ei enää ollenkaan lähtenyt käyntiin, pakoputkestakaan ei ollenkaan tunnu lupailevan startin rullatessa. Valitti fuel pump failurea, näytti myös valtavan määrän hehkun sekä diesel filtterin vikakoodeja sekä ainakin seuraavan
DDE
4548 power management closed circuit current violation
Nollasin koodit ja yritin uudestaan starttailla mutta tämän jälkeen vain seuraavat vikakoodit tulivat enään esiin.
Fuel pump
6294 control current too low
DDE
4B90 Rail-pressure monitoring on engine start
Tämä sama myös apuvirran ollessa kiinni lisänä. Siellä se perkele seisoo nyt parkissa eikä suostu lähtemään käyntiin. Onkohan kellään viisaammalla antaa neuvoja tilanteen ratkaisemiseksi

Auto tosiaan -2006 180tkm ajettu yksilö
Comment