Onko nelivedon etuiskarien vaihdossa jotain erityistä taikaa?
Vakaajan yhdystanko tietysti irti ja pyörännapaan kiinnittävä pultti irti ja yläpää. Mitä muuta kannattaa ottaa irti (esim. jarrulevy?)? Mahtuuko tolppa ulos pyöränkotelosta sellaisenaan tai pystyykö esimerkiksi jousipuristimilla tekemään tarpeeksi tilaa (, kuten joissain etuvetoisissa ainakin voi tehdä, ettei tule riskiä vetarien tulemisesta ulos paikaltaan)?
TISsin ohjeessahan puretaan suurin piirtein koko etupää palasiksi. Jossain päin nettiä taas ihmiset ovat sanoneet, että ihan samalla tavalla kuin takavedossa ja eivät ole irrottaneet mitään erikoista.
E
Vakaajan yhdystanko tietysti irti ja pyörännapaan kiinnittävä pultti irti ja yläpää. Mitä muuta kannattaa ottaa irti (esim. jarrulevy?)? Mahtuuko tolppa ulos pyöränkotelosta sellaisenaan tai pystyykö esimerkiksi jousipuristimilla tekemään tarpeeksi tilaa (, kuten joissain etuvetoisissa ainakin voi tehdä, ettei tule riskiä vetarien tulemisesta ulos paikaltaan)?
TISsin ohjeessahan puretaan suurin piirtein koko etupää palasiksi. Jossain päin nettiä taas ihmiset ovat sanoneet, että ihan samalla tavalla kuin takavedossa ja eivät ole irrottaneet mitään erikoista.
E
Comment