Mitäs tietäjät ajattelevat, mikä voisi aiheuttaa otsikon 2005vuoden 400tkm juuri ohittaneen kulkineen raskaan oloisen, tukkoisen kuuloisen käynnin? Ei ole diagnostiikkavehkeitä ja huollot on tässä ns.ruuhkavuosina rajoittunut lähinnä moottoriöljynvaihtoihin eli itse ajattelin, että onko se alkup. Dpf nyt mennyt lopullisesti tukkoon? En ole termareiden toimintaa/moottorin lämpöjä tsekannut hetkiin eli se täytyy tarkistaa seuraavalla ajolenkillä. Pääasiassa autolla ajellaan hieman pidempiä matkoja joten siksi varmaan dpf on toiminut näinkin pitkälle ilman ongelmia. Pa-suodatinkin on vaihdettu ehkä 250tkm sitten, että kyllä sekin nyt täytyy äkkiä vaihyaa, uusi onneksi jo löytyy. Ainakin parista hehkusta on tullut jotain vikakoodia cyl 1 ja 5 muistaaksein jo vuosia, joten voiko vaikuttaa esim dpf polttoihin?? Vai vaikuttaako tämä nyt joltain suutinongelmalta vai onko semmonen imusarjan hässäkkä nyt Kenties lähtenyt reissuun?
Pistäkää vaan ajatuksia tulemaan kiitos, täytyy alkaa pistää tuota autoa kukoistukseen, kun se on hienosti kyllä perhettämme palvellut 300tkm viimeisen 8vuoden aikana, mutta joku siinä koneessa nyt mättää? Niin ja kuulemma se heittää ajossa välillä myös vakkaria pois päältä..
Kiitos kaikille BemuJermuille (ja henkilöille) etukäteen vastauksista ja oikein mukavaa viikonloppua
Pistäkää vaan ajatuksia tulemaan kiitos, täytyy alkaa pistää tuota autoa kukoistukseen, kun se on hienosti kyllä perhettämme palvellut 300tkm viimeisen 8vuoden aikana, mutta joku siinä koneessa nyt mättää? Niin ja kuulemma se heittää ajossa välillä myös vakkaria pois päältä..
Kiitos kaikille BemuJermuille (ja henkilöille) etukäteen vastauksista ja oikein mukavaa viikonloppua

Comment