Announcement

Collapse
No announcement yet.

E61 takapää tonttiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

    #16
    Originally posted by ///THe View Post
    Jos yhtään ajatuksella luet ylläolevaa, niin samaahan tässä on yritetty selittää... Rajoitinpalojen lyhentämisellä saadaan lisää joustoa ja kuten sanoin niin tuo 330mm napa-kaarimitta toimii vielä paremmilla iskunvaimentimilla (pituus-/jäykkyyssäädettävä) vakiopusseilla. Vakio iskari pohjaa. Lyhyemmät pussit parantaa tilannetta (matalampi isommalla paineella eli saadaan isompi jousivakio) ja oikeastaan ainut vaihtoehto (lyhyempien iskareiden lisäksi) jos halutaan päästä tuonne 300-310mm mittoihin. Tällä korkeudella jousto alkaa olla rajoitinpalojen poiston jälkeenkin aika olematon. Muistaakseni rajoitinpala poistettuna alalavetti alkaa ottamaan runkoon luokkaa 270-280mm kohdalla. No milloinpa näissä stance-lintoissa joustoa haetaankaan... :think

    Ja nuo super sportin iskarit ei sovellu msport korkeutta matalempaan, sen kummemmin kuin oem sport iskarikaan. Hyvää ei saa halvalla
    Tämäpä se on. Ne stance lintat on melko hirveitä näillä Suomen teillä, joissa monttuja ja routa heittoja riittää. Jos mennään ulkonäkö edellä, niin se on vaan hyväksyttävä, että kyyti ei mikään mahtava ole kun jousituksella ei yksinkertaisesti ole enää riittävästi joustoa toimiakseen kunnolla.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎