Oliskohan täällä tietäjää 61 ravistusongelmaan elikkä ongelmana on että 80km/h jälkeen alkaa auto ravistamaan ravistaa ratissa sekä korissa huomaa apparin selkänojasta yms.. renkaat on uudet (ei kiinalaiset)ja juuri tasapainotetut eteen olen vaihtanut
Iskunvaimentimet
Yläpään laakerioinnin
Jouset
Etupyöränlaakerit
Jarrulevyt joka nurkaan ja palat ja liut tsekattu eli ei todella ole jarrusta kiinni
Reaktiotangot
Tukivarret
Raidetangonpäät
Koiranluut
Taakse jarrut ok
Koiranluut ja etummaiset tukivarret
Ohjauskulmat on säädetty jjuuri ja auto kulkee kyllä hienosti suoraan mutta käyrä alkaa olla hippasen korkeella 🤨
Nyt otin kardaanin irti ja rättinivel ok vähän pykineen näköinen mutta ei kylläkään väljä mistään kannatinlaakeri samoin vähän ajan saatossa kumi halkeillut mutta en usko tärinän aihettajaksi samoin vakionopeusnivel tuntuis olevan kunnossa MUTTA kuuluuko vaihdelaatikon päässä olla yhtään poikittaisvälystä tässä meinaan vähän on ja voiko se aiheuttaa jyrinän /ravistuksen ?ja autolla ajettu 230tkm
Iskunvaimentimet
Yläpään laakerioinnin
Jouset
Etupyöränlaakerit
Jarrulevyt joka nurkaan ja palat ja liut tsekattu eli ei todella ole jarrusta kiinni
Reaktiotangot
Tukivarret
Raidetangonpäät
Koiranluut
Taakse jarrut ok
Koiranluut ja etummaiset tukivarret
Ohjauskulmat on säädetty jjuuri ja auto kulkee kyllä hienosti suoraan mutta käyrä alkaa olla hippasen korkeella 🤨
Nyt otin kardaanin irti ja rättinivel ok vähän pykineen näköinen mutta ei kylläkään väljä mistään kannatinlaakeri samoin vähän ajan saatossa kumi halkeillut mutta en usko tärinän aihettajaksi samoin vakionopeusnivel tuntuis olevan kunnossa MUTTA kuuluuko vaihdelaatikon päässä olla yhtään poikittaisvälystä tässä meinaan vähän on ja voiko se aiheuttaa jyrinän /ravistuksen ?ja autolla ajettu 230tkm
Comment