Taustaa:
Tyhjäkäynti ravisteli ajoittain, kaasuun vastas matalilla kierroksilla laiskasta ja korjausarvot kolmannelta suuttimelta yli 5. Suuttimen vaihdoin tehdasuuteen, mutta ei korjaantunu.
Kolmas sylinteri puristaa puolet pienemmän lukeman mittariin (175psi) kuin muissa sylintereissä ja ilmalla paineistamalla hehkun reijästä 4bar venttiilit kiinni ilmat suhisee öljykorkin kautta veks. Tuosta videota:
Vertaa sylinteri nro 1:
Männässä siis reikä tai männän rengas poikki
Nosturia ei oo käytössä, mut iso lämmin talli. Suunnitelmana purkaa keula ja ottaa kone sitä kautta pihalle ja pukkiin kiinni pyöriteltäväksi. Purku ja männän/renkaan vaihto.
Mitä tuossa kannattaa vaihtaa samalla, kun kone on purettu atomeiks?
Sigu siis ja autolla ajettu 330tkm.
Ainakin nämä:
3. mäntä ja kaikki renkaat
Kannen tiiviste
Öljypohjan tiiviste
Ohjuritapit kannen asemointiin
Kannen pultit
Venakopan tiiviste ja pultit on vaihdettu 6kk sitten.
Oisko muuta neuvoo tuollaseen jumppaan?
Tyhjäkäynti ravisteli ajoittain, kaasuun vastas matalilla kierroksilla laiskasta ja korjausarvot kolmannelta suuttimelta yli 5. Suuttimen vaihdoin tehdasuuteen, mutta ei korjaantunu.
Kolmas sylinteri puristaa puolet pienemmän lukeman mittariin (175psi) kuin muissa sylintereissä ja ilmalla paineistamalla hehkun reijästä 4bar venttiilit kiinni ilmat suhisee öljykorkin kautta veks. Tuosta videota:
Vertaa sylinteri nro 1:
Männässä siis reikä tai männän rengas poikki
Nosturia ei oo käytössä, mut iso lämmin talli. Suunnitelmana purkaa keula ja ottaa kone sitä kautta pihalle ja pukkiin kiinni pyöriteltäväksi. Purku ja männän/renkaan vaihto.
Mitä tuossa kannattaa vaihtaa samalla, kun kone on purettu atomeiks?
Sigu siis ja autolla ajettu 330tkm.
Ainakin nämä:
3. mäntä ja kaikki renkaat
Kannen tiiviste
Öljypohjan tiiviste
Ohjuritapit kannen asemointiin
Kannen pultit
Venakopan tiiviste ja pultit on vaihdettu 6kk sitten.
Oisko muuta neuvoo tuollaseen jumppaan?
Comment