Hei, minulla on 535D ja ostin sen hetki sitten ja tekee sellaista että kun lähtee kiihdyttämään niin ahdot nousee kivasti sinne 1.7-1.9bar väliin mutta sitten alkaa ahtojen seilaaminen, ja ahdot tippuu sinne 1.2 kiloon ja nousee 1.5 kiloon ja taas alas ja ylös. Vauhtia kun saa tarpeeksi niin sitten jossain kohtaa saattaa että ahdot nousee reiluun2 kiloon ja siis ohjelmoitu ja fin turbon ahtimet ei egr ei dpf. Alipaineletkut vaihdettu kaikki ja solenoidit myöskin ohjelmoitu
535D ahdot seilaa ja ei nouse tarpeeksi.
Collapse
X
-
Katsoisin livedataa että miten railipaine käyttäytyy, sekä ahtoputkiston koeponnistus ei olis pahitteeksi.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Alipaine letkut ja solenoidit moneen kertaan tsekattu että menee oikein realoem kuvien mukaan ahtovuotoa
Ja ei ole ja se ei taas tekisi tuollaista reilun kilon paine humppaamista. Hukkaportin kellon otin vallan pois eliminoidakseni sen vaihtoehdon ja jumitin vivun äärilaidasta toiseen asentoon ja on pelannut tällä kombinaatiolla hyvin aikoinaan
Comment
-
-
Itse laittanut erillisen nestevaimennetun ahtopainemittarin mistä katson paineet ja myöskin katson sen anturin näyttämää lukemas ja molemmat näyttää loogista lukemaa. Ongelma on pahimmillaan kun antaa reilummin kaasua niin sit alkaa pienoinen nykiminen ja paine karkailee 1.8bar ja tippuu noin kiloon ja taas pomppaa sinne 1.8bar ja kun kiihdyttää rauhallisesti niin sit voi välillä saada paineen nousee reiluun 2 kiloon
Comment
Comment