Noniin, tästä olikin muutama keskustelu jo aiemminkin... Ei oikein selvää ole tullut mikä yleisesti vaivaa näitä. Itse kyllä postaan lopputuloksen mikäli tämä homma saadaan kuntoon.
Loppui lämpöisen puhaltaminen. Autossa on tehdaswebasto joka ei tosin oo mun aikana pelannut. Se on nyt pöydällä tutkittavana samalla.
-Alkuun ei tosiaan tullut lämmintä ollenkaan.
-Nyt on vaihdettu vesipumppu, termari ja vesiventtiili. Huuhdeltu kennoa vedellä joka tulikin hyvin läpi. Laitettu lisävesipumppukin kennon linjaan virtauksen tehostamiseksi kun webaston pumppu pois. (oletus että webaston pumppu tehostaa kiertoa koska tässä ei erillistä lisävesipumppua ole toisin kuin ei webastollisessa?.
Moottorin lämmöt ok paikallaan sekä ajossa nyt. Kennojen lämmötkin paikallaan ~70c mutta hetken ajon jälkeen useimmiten putoavat lähelle nollaa. Eletään leutoa talviaikaa -5c. Myös sisätilan anturit näyttävät oikeita arvoja ja lämpötilansäätönupit vaikuttavat pelaavan istan mukaan.
Tällä hetkellä repsikan puoli lämpenee huomattavasti paremmin kuin kuskin puoli. Onko nyt sitten enää oikein jäljellä kuin tuo kennon tukkeutuminen... Tosin jännä että välillä puhaltaa joka reiästä kuumaa ja toisinaan ei mistään. Ideat ovat miltei lopussa
.
Huomio: Korjaamolla kun järjestelmään laitettiin painetta niin lämmintä alkoi tulemaan hyvin, en tiädä mihin tämä vaikuttaa mutta varmaan paisarin korkkikin täytyy kokeilla uusia vielä. Ja nestettä on ja ilmaus suoritettu.
Loppui lämpöisen puhaltaminen. Autossa on tehdaswebasto joka ei tosin oo mun aikana pelannut. Se on nyt pöydällä tutkittavana samalla.
-Alkuun ei tosiaan tullut lämmintä ollenkaan.
-Nyt on vaihdettu vesipumppu, termari ja vesiventtiili. Huuhdeltu kennoa vedellä joka tulikin hyvin läpi. Laitettu lisävesipumppukin kennon linjaan virtauksen tehostamiseksi kun webaston pumppu pois. (oletus että webaston pumppu tehostaa kiertoa koska tässä ei erillistä lisävesipumppua ole toisin kuin ei webastollisessa?.
Moottorin lämmöt ok paikallaan sekä ajossa nyt. Kennojen lämmötkin paikallaan ~70c mutta hetken ajon jälkeen useimmiten putoavat lähelle nollaa. Eletään leutoa talviaikaa -5c. Myös sisätilan anturit näyttävät oikeita arvoja ja lämpötilansäätönupit vaikuttavat pelaavan istan mukaan.
Tällä hetkellä repsikan puoli lämpenee huomattavasti paremmin kuin kuskin puoli. Onko nyt sitten enää oikein jäljellä kuin tuo kennon tukkeutuminen... Tosin jännä että välillä puhaltaa joka reiästä kuumaa ja toisinaan ei mistään. Ideat ovat miltei lopussa
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Huomio: Korjaamolla kun järjestelmään laitettiin painetta niin lämmintä alkoi tulemaan hyvin, en tiädä mihin tämä vaikuttaa mutta varmaan paisarin korkkikin täytyy kokeilla uusia vielä. Ja nestettä on ja ilmaus suoritettu.
Comment